Quote (Tha_Angelus @ Jan 27 2012 09:10pm)
Tja wat is 1200 fg omgerekend in euro's? Hier op de site kost 1200 fg 40 dollar en dat zou zijn beetje 30 euro zijn dan. Als jij 30 euro netto verdient per uur, dan feliciteer ik je, zijn er niet veel van jouw leeftijd.
Aan de andere kant zou jij nooit 30 euro voor die 1200 fg krijgen, dus wat is het waard? Zelf zou ik er nog geen euro voor geven en daarom heb ik dus ook niet gereageerd.
Hij zei een klein werkstukje, ik ga ervanuit dat dat niet langer duurt dan een uurtje. Durf mijn arm er wel om te verwedden dat er mensen hier op deze forum zijn die dat wel willen krijgen voor een uurtje werk.
TL:DR
Voor een klein werkstukje van een uur werk vind ik 1200 fg best duur wegens het feit dat er mensen zijn die het voor minder (hadden) willen doen.
damn een woord, ignorant.
laat maar eens wat bouwvakkers bij jou je voorgevel veranderen kijken wat dat per uur kost
wat ze verdienen en wat ze kosten zijn 2 verschillende dingen
daarnaast kun je zwart natuurlijk meer verdienen dat is het hele punt van zwart werken
en waarvoor andere mensen het "hadden" willen doen is niet relevant
Quote (Tha_Angelus @ Jan 27 2012 07:33pm)
Sorry man, maar wat heeft jouw opmerking met de mijne te maken?
alles? als jij je tuin laat verbouwen of een aanbouw laat plaatsen spreek je ook een prijs af, als de aannemer het goed heeft maakt hij winst gaat er iets mis heeft ie pech
dus iemand die sneller is maakt idd meer winst, maar laat dit nooit ten koste komen van de kwaliteit
This post was edited by 187ci on Jan 27 2012 05:23pm