Quote (Hellskin @ Jul 14 2011 12:13pm)
De sumptomen die je beschrijft zouden zomaar een flinke griep kunnen zijn.
Maar een docter kan altijd een betere diagnose stellen. Die luisterd en voelt en kijkt naar van alles (hartritme, ademhaling, maag & darmwerking, zwellingen op verschillende plaatsen etc etc)
Weet je de kleur nog van de soep? Misschien was het pompoensoep. Dat is vrij zoet en smaakt lekker met een fris stukje appel. (als het een flink oranje kleurige soep was dan zou het heel goed pompoensoep kunnen zijn)
Ben vanmiddag naar de dokter geweest
Het was inderdaad Een oranje bruinachtige soep maar ik zou zelf geen pompoensoep bestellen.. Mosterdsoep, kan dat?
Quote (Falkerakatim @ Jul 14 2011 03:06pm)
een goeie griep lijkt me de beste kans, zonder te luisteren naar longen, kijken naar de maag, andere aarden van ontsteking.
vooral koorts, spierpijn, hoofdpijn leunen het meest aan tegen een griep
pijn langs de linker zijde kan natuurlijk ook een teken zijn, namelijk uitstralingspijnen langs de linker zijde die kunnen wijzen op cardiale problemen, maar dit zal wel niet het geval zijn rekeninghoudend met je leeftijd, en afwezigheid van andere symptomen zoals angor, pijn bij inspanningen etc...
prostaatkanker, gezien je leeftijd ... geen kans :), vergrote prostaat zou je ook andere symptomen geven, vooral plasproblemen

linker zij, rugpijn: begin van hernia ? iets verkeerd gedaan met je rug? vreemde beweging?
wat danny zegt: dat kotsen, mss gastritis, darmontsteking, mss
appendicitis ??? als die er nog niet uit is

?
Het is dus gordelroos. Een ziekte die statistisch gezien vooral voorkomt bij 60+ers dus leeftijd zegt niet alles..

de pijn in mijn zij en de mysterieuze mega muggenbult waren dus de zenuwuiteinden dichtsbij me huid wat die rode uitslag shit veroorzaakt wat kenmerkend is voor gordelroos
Ik hoopte ook op griep maar helaas.. Tering harde hoofd en spierpijn 2 tot 6 weken lang. :| ik wilde net 2 weken fulltime gaan werken voor geld op albufeira vanaf de 27e en mijn diploma gaan vieren maar nee :/
als de pijn niet meer te houden is met paracetamols krijg ik opiaten lolzzz, shit vragen en verkopen? Hahaha
This post was edited by Tunder_Monkey on Jul 14 2011 12:51pm