Quote (shadowstriker89 @ Jun 19 2011 05:11am)
fuck jou met je kankerkleur kankerhoer rot de kanker op uit mijn topics ik moet niks van jou mognole advies jonge stomme kanker maagd niemand wil jou. ga zelfmoord plegen ofzo je bereikt helemaal NIKKKKKKSSS op dit forum kanker kut slet serieus. jou leven, HELEMAAL KANKER. die avatar wat voor KANKER KANKER BEEST IS DAT!?!?!? vind je dat mooi!?!?!?!?! die sig van jou ook,. kanker kankerdomme roze stereotyp wijve MONGOOOOOOLE ROTOZOOI KUT KIND.
Denk je dat er iemand op dit forum is die iets bereikt door hier te posten? njaguar misschien, ja. Maar dat terzijde zie ik echt niet in wat jij probeert te bereiken met altijd zo vijandig te zijn. Het grappige is dat wat ik postte 100% correct is, en jij het waarschijnlijk compleet negeert simpelweg omdat ik het ben.
Quote (Ov2rkill @ Jun 19 2011 10:39am)
Nee edu, er zijn SOA waarvan je drager kan zijn (aka je hebt ze dus in je lijf), maar er zijn geen symptomen van (dus bvb geen pijn bij het plassenbij chlamidia).
Ik zeg zeker niet dat je bij de meeste SOA's helemaal niet ziet.
De Incubatietijd, of de tijd dat je besmet geraakt en er symptomen te zien zijn kan idd wel wat verschillen (dagen/weken/maanden)
Dit kan ook leiden tot het al hebben van bepaalde SOA's maar het nog niet doorhebben.
En er zijn verschillende test:
Bloed trekken
Urine testen
Met een wattenstaafje IN (dus niet er gewoon op) het topje van je penis wrijven om daar een uitstrijkje van te hebben)
alhoewel ik denk dat de laatste twee niet alle SOA's kunnen opsporen, dat zou je mar eens moeten vragen.
Yep. Van HIV ligt die periode tussen 1 en 6 maanden, en daarvóór kan je zelfs niet eens getest worden erop. Daarna kan het tot tien jaar duren voordat je de effectieve symptomen van AIDS te zien krijgt.