d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Millertime > Ik En Lucas Nm
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Apr 22 2011 08:48pm
jij bent gewoon jaloers dat je er niet bij was. dit topic was live gemaakt terwijl ik en lucas allebij de iphone vast hielden.
Member
Gold: 179.04
Apr 23 2011 02:55am
Quote (shadowstriker89 @ Apr 23 2011 03:48am)
jij bent gewoon jaloers dat je er niet bij was. dit topic was live gemaakt terwijl ik en lucas allebij de iphone vast hielden.

E72 in my case, maargoed :)
Member
Gold: 70,686.51
Apr 23 2011 04:29am
tuurlijk ben ik jaloers, ik was dolgraag naar breda gereden om daar met 14 jarige te zoenen.

dan had ik tenminste nog iets nuttigs te posten hierzo
Member
Apr 23 2011 09:06am
Quote (187ci @ Apr 23 2011 11:29am)
tuurlijk ben ik jaloers, ik was dolgraag naar breda gereden om daar met 14 jarige te zoenen.

dan had ik tenminste nog iets nuttigs te posten hierzo

FYI, ze waren 20.
Banned
Apr 23 2011 10:59am
Maar vannacht was ik naar de stad met de 14 jarige! Stond op gegeven moment ook alleen tussen chicks waar ik mee gezoend had.. Hahahaha was zo grappig allemaal ook weer.. Ze droeg alleen een kort broekje, blote benen.. Was nicee... Maarja wij eten zegt ze hij betaald maar ik ging net naar het toilet Hahahah dus wij krijgen die pizza had ze niet betaald ik ook niet haha winning. Daar 2 kerels tegen gekomen, geen idee waar ik ze van kende. Volgens mij helemaal niet eigenlijk. Maarja die kwamen erbij zitten dik gesprek hun daarna ook pizza halen, helft van die van hun op met die 14 jarige hahaha en toen moest ik ze beloven dat ik haar veilig thuis zou brengen.. Maar daar ging het fout... Ze liep eerst naar
Mijn fiets dus ik zei jouw fiets staat hier hoor! En vervolgens gedag gekust zonder haar thuis te brengn.. Vanochtend belde ze dat ze me kwijt was toen ze weg ginG fietsen haha en dat ze wel
Zin had in iets leuks lololol (laatste keer had ze me half gewankt tijdens het fietsen haha) maarja was wel leuk avondje.. Nu weer leren op mijn balkon. Jammer dat het zonnetje weg is!
En battle los angeles is kut film trouwens net cloverfield. Snap niet dat we niet naar scream4 of hall pass zijn gegaan..
Allemaal getypt vanaf iphoneee
Member
Apr 24 2011 07:11am
Quote (shadowstriker89 @ Apr 23 2011 05:59pm)
Maar vannacht was ik naar de stad met de 14 jarige! Stond op gegeven moment ook alleen tussen chicks waar ik mee gezoend had..  Hahahaha was zo grappig allemaal ook weer.. Ze droeg alleen een kort broekje, blote benen.. Was nicee... Maarja wij eten zegt ze hij betaald maar ik ging net naar het toilet Hahahah dus wij krijgen die pizza had ze niet betaald ik ook niet haha winning. Daar 2 kerels tegen gekomen, geen idee waar ik ze van kende. Volgens mij helemaal niet eigenlijk. Maarja die kwamen erbij zitten dik gesprek hun daarna ook pizza halen, helft van die van hun op met die 14 jarige hahaha en toen moest ik ze beloven dat ik haar veilig thuis zou brengen.. Maar daar ging het fout... Ze liep eerst naar
Mijn fiets dus ik zei jouw fiets staat hier hoor! En vervolgens gedag gekust zonder haar thuis te brengn.. Vanochtend belde ze dat ze me kwijt was toen ze weg ginG fietsen haha en dat ze wel
Zin had in iets leuks lololol (laatste keer had ze me half gewankt tijdens het fietsen haha) maarja was wel leuk avondje.. Nu weer leren op mijn balkon. Jammer dat het zonnetje weg is!
En battle los angeles is kut film trouwens net cloverfield. Snap niet dat we niet naar scream4 of hall pass zijn gegaan..
Allemaal getypt vanaf iphoneee

3 keer raden wie ik vannacht in Roosendaal tegen kwam.

Een van die 2 uit Miller xD niet Loes, maar die andere. Weet nu ook waarom ze me belden, ze moesten namelijk nog 45 minuten wachten en zochten iemand om mee te chillen lol. Ik lag toen ondertussen al te maffen :p maargoed, ook opgehelderd! Mss die Loes toch maar een keertje mee naar terras nemen, eens kijken hoe ze redelijk nuchter is.
Banned
Apr 24 2011 07:17am
wtf gast jij was met de serveerster!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll