Quote (CpTJenJen @ 8 Jun 2011 23:26)
Laat eerst eens checken of het springschenen zijn ( ik hoop het niet voor je, maar als ik het zo hoor wel ) dan ligt het er aan in welk stadium ze zijn ( waar zijn alle doktoren als je ze nodig hebt ) en dan kan je bespreken wat en hoe. Maar voor 120 eu heb je toch sowieso een zwemabbo ofzo? En zwemmen mag sowieso dat weet ik toevallig.
hmm oké oké, de huisarts is inderdaad een week weg.. Ik geloof dat shin splints hetzelfde is als springschenen.
Als ik dat nu zo opzoek lijkt het er inderdaad wel op, voel een soort bultje tussen mijn kuit en scheen aan de binnenkant van mijn been.
De huisarts trok vrij snel een conclusie dus weet niet precies wat er aan de hand is, het is in elk geval enorm pijnlijk en traplopen was de eerste dagen niet mogelijk.
@ ov2r
De schoenen zijn nu 1,5 jaar oud. Ik loop er ongeveer 5 uur per week op dus ik denk dat ze al wel toe zijn aan vervanging.
We hebben hier een soort runners winkel die je looptechniek meet maar mijn vraag was of dat het geld ook waard is maar ik denk dat ik daar al wel antwoord op weet nu.
En sta ook al 3 weken stil, heb alleen die sporttest gedaan voor de politie. Heb daarna 20 minuten boven de wasbak gehangen en voelde ook een beetje spierpijn opkomen voor het eerst sinds afgelopen zomervakantie.
Ben dus nu al veel minder gewend.. :s