Ethiek, dan heb je ook wel een vak te pakken zeg.
mijn probleem is dat ik niet genoeg discipline heb. Als ik lekker kan chillen dan doe ik dat. Pas op het aller laatste moment begin ik met vlammen.
Maar dan ga ik ook voor de volle 100% ervoor. Het zou alleen gewoon beter zijn als ik mijn inspanning spreidt i.p.v. een paar dagen lang 24h per dag volgas gaan.
Quote (mrs_insane @ 29 May 2011 21:57)
Ik heb gewoon helemaal geen zin om te leren; het is nog bijna een maand & ik heb het gevoel, dat ik gewoon beter geen examen meeschrijf. :S
een maand? das nog een eeuwigheid.
Ik heb volgende week mijn deadlines wat betreft projecten. en nog 2 weken voor mijn tentamens. Ben nu eindelijk echt aan het schrijven aan mijn projecten. Ik hoop volgende week ergens te kunnen beginnen aan het daadwerkelijke leren.
Ik heb gelukkig maar 3 tentamens (omdat ik 4 onderzoeksprojecten heb dit blok) en een tentamen periode van 2 weken. Dus ik heb minimaal 2 vrije dagen per tentamen. Meer dan genoeg om het boek voor het eerst open te doen en de stof te leren.
De casustoets van 3 vakken is daarbij dan weer wat lastiger. dan moet ik ineens 3 boeken door leren. Maarjah als ik er 2 doorlees dan haal ik ook wel een voldoende.
This post was edited by Hellskin on May 29 2011 02:09pm