Quote (TR0LLFACE @ 4 Dec 2015 17:04)
Kyl mie oon kulti siun postauksii aina vastannu ^_^ Älä nyt oo tommome höpsö :blush:
sinäpä ainoana, mut eipä toi oijoilol oo mitään vastannu
tai semmone fiilis tänne postaamisesta on, että eipä kukaa huomaa. te vaa quoteilette toistenne IL linkkejä
Quote (OjjiLol @ 4 Dec 2015 16:19)
Säkin voisit joka helvetin postauksessas lopettaa sen homojen ja juutalaisten solvaamisen.
awws. missä mä oon homoja solvannut ?
Quote (TheJoona @ 4 Dec 2015 21:17)
Miten vittu tää voi olla mahollista että kantasuomalaiset suvaitsee tätä touhua??? En perkele käsitä.
Montako raiskausta on nyt vaikka kahen (2, että kaikki tajuaa) viikon sisään tullu? Ja raiskaukset on ainoita seksuaalirikoksia mistä uutisoidaan. On väkisin kourimista, suutelua yms....
Herätkää nyt vittu suvakit! Oottakaa vaan ku osuu oman lähipiirin kohalle tommonen tapaus että ripulipaskanaama käy härkkimässä ja toteuttamassa Islamin "oikeutta" naisia / NUORIA TYTTÖJÄ kohtaan...
JA JOO JOO: kyllä suomalaisetkin tekee niitä, mutta ei niitä voida karkottaa suomesta pois... Ja nyt ettei kellekään vitun tollolle jää epäselväks nii en myöskään hyväksy suomalaisten tekemää rikosta, kovalla kädellä pitää myös niitä rankaista.
Mutta kattokaa nyt vittu oikeesti tätä touhua... Rikoksia, ilmanen ruoka ei kelpaa, kaikki on paskaa, tullaan tänne hyvyyden toivossa "köyhänä" ja sit lennetään lentokoneella pois täältä ku olikin vähä räntänen keli....
http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2015120420779072_cm.shtmlPikakäännytyslaki heti voimaan.
E/ Enhä minäkään vittu menis johonki toiseen maahan arvostelemaan ilmasta ruokaa (VITTU RIISIÄ JA KANAKASTIKETTA JOKA EI KELPAA KU KOIRILLE JA NAISILLE) paskaks tai väkisin ottamaan naista.... Tekisin kaikkeni että oisin yhteiskunnalle hyödyllinen ja oisin näkkileipä palasta kiitollinen.
mut kai sä ymmärrät, et on semmosiakin ihmisperseitä. varsinkin isoissa laumoissa tyhmyydellä on tapana tiivistyä.
hommamiesten ois hyvä vähän perehtyä, et miten esim. "me suomalaiset" käyttäydyttiin, kun ruotsiin mentiin sotaa pakoon. töissä ei käyty, alkoholi maistu. aika dena meininki.
editoin tähän vielä pahottelut, jos joku on loukkaantunut mun kylvämästä sarkasmista. kuten tekin varmaan, itse kirjoitan aina internetsissä pieni pilke silmäkulmassa, onhan tämä vakavaa bissnestä.
This post was edited by Napi on Dec 4 2015 01:05pm