d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Maahanmuuttajat > Hep
Prev1353637383944Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 556.34
Apr 23 2016 05:10am
Quote (hartwall @ 23 Apr 2016 14:04)
Miks keskusteluua kun voi postata raiskaustapauksia internettiin.

mun mielestä paras ristiriita on, että nää isämmaanpualustajat ei osaa kirjottaa suomea mut silti sitä ollaan niin saatanan ylpeitä suomalaisuudesta?
Member
Gold: 0.00
Apr 23 2016 05:26am
Quote (Napi @ 23 Apr 2016 14:04)
Tarkoitatko, että sinun omat ajatukset tästä rotusodasta ovatkin liveleakin ajatuksia?
sepä ei yllättänyt, tuohonhan tuo isämmaanpuallustajien logiikka perustuu. muiden mielipiteisiin

Varmaan meinas että kun katsot liveleakist videoita ni näät vähän sitä maahanmuuttajien käytöstä ja ymmärtämättömyyttä siintä kuinka käyttäytyä asiallisesti. Luulis että avunpyytäjä olisi enemmänkin nöyrä kuin uhmakas. Tosin voiha se venailu ja toimettomuus käyvä vituttaa. Siis eihän Suomessa ole näitä ongelmia vaan Euroopan ulkorajoilla lähinnä tai maissa joihin on oikeesti otettu ihan vitusti mamuja ( sadoistatuhansista sinne miljoonaan ). Ite oon kiitolline että tätä paskaa ei oo viel Suomeen tullu ja toivottavasti ei tule..

e: Tosi en nyt tiie onko toi varsinainen " rotusota ", mutta siis sanoin vaan olettamukseni mitä Kalle ja Roope tossa vihjaili.

This post was edited by TR0LLFACE on Apr 23 2016 05:47am
Member
Apr 23 2016 06:26am
Quote (TR0LLFACE @ 23 Apr 2016 14:26)
Varmaan meinas että kun katsot liveleakist videoita ni näät vähän sitä maahanmuuttajien käytöstä ja ymmärtämättömyyttä siintä kuinka käyttäytyä asiallisesti. Luulis että avunpyytäjä olisi enemmänkin nöyrä kuin uhmakas. Tosin voiha se venailu ja toimettomuus käyvä vituttaa. Siis eihän Suomessa ole näitä ongelmia vaan Euroopan ulkorajoilla lähinnä tai maissa joihin on oikeesti otettu ihan vitusti mamuja ( sadoistatuhansista sinne miljoonaan ). Ite oon kiitolline että tätä paskaa ei oo viel Suomeen tullu ja toivottavasti ei tule..

e: Tosi en nyt tiie onko toi varsinainen " rotusota ", mutta siis sanoin vaan olettamukseni mitä Kalle ja Roope tossa vihjaili.

ovatko he siis menossa rajoille johonkin sotatoimiiin vai mitä vittua ?
etelä eurooppaan tekemään rikoksia, perustellen sen maahanmuuttajien huonollä käytöksellä
tässä taas 5/5 tämä isämmaalogiikka

vai taistellaanko tätä 'rotusotaa' tietokonetuolista käsin, raiskausuutisia jakamalla :rofl:

This post was edited by Napi on Apr 23 2016 06:28am
Member
Apr 23 2016 06:48am
Quote (Napi @ 23 Apr 2016 15:26)
ovatko he siis menossa rajoille johonkin sotatoimiiin vai mitä vittua ?
etelä eurooppaan tekemään rikoksia, perustellen sen maahanmuuttajien huonollä käytöksellä
tässä taas 5/5 tämä isämmaalogiikka

vai taistellaanko tätä 'rotusotaa' tietokonetuolista käsin, raiskausuutisia jakamalla :rofl:

Kuten sanoin ni en tiie mite toi " rotusota " on toho liitetty, epäilin vaan että mitä pojat ajo takaa asiallaan :D Älä nyt pöksyjäs revi..

e: Ja jos oikeesti kattosit mitä ne siellä Tampereen ja Suomen ulkopuolella tekevät ni tajuisit sen mitä paskalla meinaan ja miks ihmettelen niiden käytöstä avunpyytäjinä. Ne ovat siellä niitä väkivaltaisia, uskosin kyllästyneet siihen toimettomuuteen, kuten sanoin. Sillä nämä kaksi kait sitä " rotusotaa " lietsoo ja kuten sanoin ehk vähä väärä nimike asialle, mutta silti en sitä paskaa tänne Suomeen halua.

e2: Ja kyllähän ne milloin mistäkiin alkavat mieltään osottaa, mutta tilanne on nyt vaan se että noin suurille väkijoukoille ei tällähetkellä yksinkertasesti parempia, väliaikasis oleskelupaikkoja ja ruokailumahollisuuksia saaha, vaatetusta yms mistä ne aina keksii jupakan alottaakkaan. Se on ihmeellistä ku ollaa sitä sotaa lähetty karkuu, mut avusta ei osata olla kiitollisia. Toki vaikutan yleistäjältä, mutta eihän se enemmistö täälläpäin ole... Vaan siellä muualla Euroopassa missä niitä ongelmiakiin on ja mihin nää kaks sitä " rotusotaa " viittas.

En nyt tiiä tulikoha terpeeks selkeesti selitettyy, mutta yritin kuitekii :D

e3: Jos asiaa on vaikee kuvitella, ni ajattele että Tampereen keskustaan, johinkii torille vaikka, majotettas puolmiljoonaa mamua saatanan ahtaasti. Majokkeiden sisään valuisi vettä ja vaatteet ois kokoaja märkänä ja päivä menis odotellessa et " mitehä se miun hakemus nyt oikee etenee " ja päivän rutiini on se että aamu alotetaa jonottamalla aamupalaa, ku se puuro on saatu näppii ni mennää viereisee jonoo mistä saa päivällisen ja jotai pient päälle ja sen virest sitte alkaakii iltapala jono ja aikaa menekii se 12h. Sitte alottavat taas kaiken alusta, ni kauva vittu luulet et kestävät rauhallisina :D Kuten aikasemmin jo sanoin että ei vaan voi mitään ku ei saa parempii olosuhteita kaikille tai kaikkia yleellisesti ruokittua, mutta en silti käsitä miks pitää käydä riehuu ?

This post was edited by TR0LLFACE on Apr 23 2016 07:14am
Member
Apr 23 2016 02:16pm
Quote (Napi @ Apr 23 2016 11:04am)
Tarkoitatko, että sinun omat ajatukset tästä rotusodasta ovatkin liveleakin ajatuksia?
sepä ei yllättänyt, tuohonhan tuo isämmaanpuallustajien logiikka perustuu. muiden mielipiteisiin

Liian selvää provoa jopa sulta, isämmmaallisuus ja patrioottisuus on kaukana mun ajatusmaailmasta. Todennäköisesti seuraavan tutkintovaiheen jälkeen tulen muuttamaan paikkaan missä mun verorahoilla ei kustanneta sun kaltaisten hevostenhakkaajan kiakkojuhlien korjaustoimenpiteitä yms. :D Oon kuitenkin varma että jopa tuommoinen elämäm koululainen ja porvarihallituksen luoman duunarivihan kasvatti tajusi mun viestistä että tuon sivuston oli tarkoitus toimia lähteenä, joten jos vaikka opettelisit katsomaan asioita useammasta näkökulmasta ja jättäisist nuo huonot provoyritykset vaikka naukille tjsp.

Quote (TR0LLFACE @ Apr 23 2016 11:26am)

Jeps, varsinaista rotu"sotaa" tuskin ja toivottavasti ei tule olemaan mutta nuo suuressa kasvussa esim. ukrainassa,briteissä,ranskassa sekä espanjan ja italian rajoilla olevat neonazi järjestöt alkavat varmasti ennemmin tai myöhemmin ottamaan yhteen noiden ghettoihin linnoittautuneiden maahanmuuttajien kanssa.

This post was edited by EasyCoolWin on Apr 23 2016 02:21pm
Member
Apr 23 2016 03:30pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Apr 2016 23:16)
Liian selvää provoa jopa sulta, isämmmaallisuus ja patrioottisuus on kaukana mun ajatusmaailmasta. Todennäköisesti seuraavan tutkintovaiheen jälkeen tulen muuttamaan paikkaan missä mun verorahoilla ei kustanneta sun kaltaisten hevostenhakkaajan kiakkojuhlien korjaustoimenpiteitä yms. :D Oon kuitenkin varma että jopa tuommoinen elämäm koululainen ja porvarihallituksen luoman duunarivihan kasvatti tajusi mun viestistä että tuon sivuston oli tarkoitus toimia lähteenä, joten jos vaikka opettelisit katsomaan asioita useammasta näkökulmasta ja jättäisist nuo huonot provoyritykset vaikka naukille tjsp.

Jeps, varsinaista rotu"sotaa" tuskin ja toivottavasti ei tule olemaan mutta nuo suuressa kasvussa esim. ukrainassa,briteissä,ranskassa sekä espanjan ja italian rajoilla olevat neonazi järjestöt alkavat varmasti ennemmin tai myöhemmin ottamaan yhteen noiden ghettoihin linnoittautuneiden maahanmuuttajien kanssa.

ensinnäkään
en ollut kiakkojuhlissa
toiseks
mitä julkisia paikkoja siellä paskottiin ? eikö ollut jotain yksityishenkilöiden liikkeitä, joista tyyliin näyteikkunoita hajosi ? vai muistanko nyt eri tapauksen..

mä myös odotin kallelta vastausta, en sulta. nasahti kyllä korvaan
jos vaikka opettelisit katsomaan asioita useammasta näkökulmasta
sähän olet tässä asiassa mestari ?
sen kyllä huomasin
on kuitenkin varma että jopa tuommoinen elämäm koululainen ja porvarihallituksen luoman duunarivihan kasvatti tajusi mun viestistä
mistä sä revit nämä ? ( siis ton elämän koulun ja duunarivihan ? oon mm. raksalla painanu hommia niin huvittaa kyllä )
ymmärsinkö nyt oikein, olet isämmaan puolustaja, kuitenkin "meidän" verorahoilla hommaat koulutuksen ja sen jälkeen painelet vittuun ? kitiset siis verovarojen käytöstä samalla kun itse kaavailet jättäväsi miljoonien vajeen suomen budjettiin noin henkilökohtaisella tasolla ?

mä hei kuitenkin tossa kysyin henk. koht. kallelta, että mitä mieltä hän on
sä tuut puskista huuteleen yhdellä sanalla, meh.

This post was edited by Napi on Apr 23 2016 03:35pm
Member
Gold: 9,004.00
Apr 24 2016 01:47am
En tiiä mitä paskaa te jauhatte täällä mutta otsikkoon vedoten..

Jos yökerhossa tai jossain festareilla tulee joku uhoamaan niin kyllä se on aina ollu karvanaamanen suomalainen läskiperse, humalassa totta kai.
Eihän suomalainen selvinpäin osaa ees päivää sanoa.

ja nää Odinin tätit on ihan ite pieksäny muijiaan henkihieveriin joten aika ironista "puolustamista" heiltä päin.

Mitä näitä mamuja on tullu vastaan kuntosalilla tai missä tahansa niin ihan hyvin ovat käyttäytyneet.
Tietty vähemmistö on se joka pitää niiden "maineen" pohjassa.
Member
Apr 24 2016 03:24am
Quote (HardyTarget @ 24 Apr 2016 10:47)

Mitä näitä mamuja on tullu vastaan kuntosalilla tai missä tahansa niin ihan hyvin ovat käyttäytyneet.

Ja sitte ku avaa silmät ja kattoo pikkase pitemmälle Eurooppaa ni huomaa et perkele kyllä se on se enemmistö joka siellä hilluu ja viheltää menee aiheuttaen ongelmia, niiku tossa on koitettu valaistaa :D Eihän Suomessa ole samanlaisia ongelmia kuin muualla Euroopassa mihi on tyylii miljoona mamua työnnetty yhteen valtiion... Kyllä ne täälläkii kävis ihan samalla tavalla perseilee, mutta onneks ei oo tuollasia määriä tänne saapunu.
Member
Apr 24 2016 04:00am
Quote (TR0LLFACE @ 24 Apr 2016 12:24)
Ja sitte ku avaa silmät ja kattoo pikkase pitemmälle Eurooppaa ni huomaa et perkele kyllä se on se enemmistö joka siellä hilluu ja viheltää menee aiheuttaen ongelmia, niiku tossa on koitettu valaistaa :D Eihän Suomessa ole samanlaisia ongelmia kuin muualla Euroopassa mihi on tyylii miljoona mamua työnnetty yhteen valtiion... Kyllä ne täälläkii kävis ihan samalla tavalla perseilee, mutta onneks ei oo tuollasia määriä tänne saapunu.

:rofl:
juu varmasti yli 50%

Quote (HardyTarget @ 24 Apr 2016 10:47)
En tiiä mitä paskaa te jauhatte täällä mutta otsikkoon vedoten..

Jos yökerhossa tai jossain festareilla tulee joku uhoamaan niin kyllä se on aina ollu karvanaamanen suomalainen läskiperse, humalassa totta kai.
Eihän suomalainen selvinpäin osaa ees päivää sanoa.

ja nää Odinin tätit on ihan ite pieksäny muijiaan henkihieveriin joten aika ironista "puolustamista" heiltä päin.

mut siis ei tarvi mitään perusteluja, kun löytyy 240P laatuinen video, missä päivettynyt henkilö riehuu, siinähän on perusteluja ihan tarpeeks !!
näillä rasisteilla ei ole yhtään omakohtaista kokemusta, koska he pelkäävät vieraita asioita.. helppo sit turvautua tämmösiin liveleakeihin. ite jos tommosilla hämäräperäisillä sivuilla liikun, niin etsin kyllä muitakin lähteitä tiedoille, ennenkun voin harkita edes niiden pitävän paikkaansa...

This post was edited by Napi on Apr 24 2016 04:03am
Member
Apr 24 2016 04:08am
Quote (Napi @ 24 Apr 2016 13:00)
:rofl:
juu varmasti yli 50%

kyllä ne siellä ihan porukalla perseilee :D Senku menet ja katsot itse :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1353637383944Next
Add Reply New Topic New Poll