Quote (CeePee @ Sep 10 2015 09:01pm)
Oon taas saanu hyviä esimerkkejä miks HC perseestä niin pitkään ku Blizzard ei osaa paskoja servereitään kunnostaa, tänäänki 2000 ms ping ku vedän solo riftiä (SC toki mutta silti).
Sama kans random dc tullu peleistä ja outoja lageja muutenki. Oon ihan fine jos menetän hahmon sen takia jos ite kusen, en sitä jos en voi asiaan vaikuttaa edes.
Toisaalta taas ei ollu servereitten vika, pitäs ite tajuta ottaa autopäivitykset pois käytöstä. Tää on toisaalta sitä HooCeetä parhaimmillaan, ikinä ei tiedä mikä sut tappaa, jos et kuole pelissä nii joku muu odottamaton voi tappaa sut...ja onhan se fiilis ku oottelee että saa pelin uusiksi käyntiin ja pääsee katsomaan onko ukko vielä hengissä

Sit ku ymmärtää sen että keräilee vara-kamat valmiiksi siltä varalta jos ukko kuolee, sehän tapahtuu enemmin tai myöhemmin, varsinki ku ja jos puskee korkeata grifitiä. Itellä oli täys Arachyr ja Zuni setti arkussa ( en tiiä miksen keränny vara helltoothia, kuitenki paras Wd setti :mellow:) Ei se ollu ku 10 min että ukko oli takas 70 lvl ja pääs suoraan puskemaan T7 ja 30 griftejä. Taas on parin tunnin jälkeen yhtä osaa vaille kasassa helltooth setti. Toki tuo sillai tuntu että meni restrain ja focus, joita ei kovi helpolla meinaa tippua ja joutuu gemit uppii uusiksi, toisaalta neki tulee samalla ku kerää shardeja grifteistä.
Tuo varma kuolema pitää mun mielestä pelin fressinä ainakin mulle. On pieni pelko perseessä kokoajan ku juoksentelee pelissä
Tuolla klaanissa on nyt ainaki ollu porukkaa kokoajan +30 online, hyvin löytyy pelikaveria/apuja jos tarvii.
This post was edited by LolBastard on Sep 11 2015 01:44am