d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1196197198199200377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Apr 27 2013 02:38pm
Quote (SekavaSamu @ 27 Apr 2013 23:16)
kato se video.

E: Taidat olla gastlyn multi ku tulit sopivasti apuun ja harhauttan taas aiheesta.

video on tunnin mittainen pätkä, en ala kattomaan sitä tuosta vain nyt heti. Enkä tiedä aionko.

se, että koet minun harhauttavan sinua laajentaessani tarkastelukohdetta kertoo riittävästi. Lakkaa välttelemästä aihetta ja vetoamasta minuun, ja ala pureutua itse asioihin.

e: tässä on muuten oiva esimerkki sinun logiikastasi: gastly ja sinä satuitte nyt keskustelemaan, jolloin johdat sen, että olen hänen apuunsa tullut multi. Vaihtoehtoisesti minä satuin selaamaan foorumia ja huomasin, että sinä ja gastly parhaillaan keskustelette asiasta, johon minullakin on sanottavaa. Tällöin tiedän, että osapuolet ovat online ja että vastauksia postauksiini tulee nopeasti. Mikä muu kuin oletuksesi viittaa siihen, että olen hänen multi?

This post was edited by potaa on Apr 27 2013 02:45pm
Member
Gold: 23.47
Apr 28 2013 03:57am
Quote (potaa @ Apr 27 2013 09:38pm)
video on tunnin mittainen pätkä, en ala kattomaan sitä tuosta vain nyt heti. Enkä tiedä aionko.

se, että koet minun harhauttavan sinua laajentaessani tarkastelukohdetta kertoo riittävästi. Lakkaa välttelemästä aihetta ja vetoamasta minuun, ja ala pureutua itse asioihin.

e: tässä on muuten oiva esimerkki sinun logiikastasi: gastly ja sinä satuitte nyt keskustelemaan, jolloin johdat sen, että olen hänen apuunsa tullut multi. Vaihtoehtoisesti minä satuin selaamaan foorumia ja huomasin, että sinä ja gastly parhaillaan keskustelette asiasta, johon minullakin on sanottavaa. Tällöin tiedän, että osapuolet ovat online ja että vastauksia postauksiini tulee nopeasti. Mikä muu kuin oletuksesi viittaa siihen, että olen hänen multi?

vai että tunnin mittanen hui kauheeta. sulla on vitun monta tuntia päivässä... kato perkele 20min ja oot vähä viisaampi. saatat jopa ymmärtää olevas tyhmä.
Vai onko toi "Enkä tiedä aionko" sun tapa välttyä siltä häpeeltä / nöyryytykseltä mikä sua odottaa? Mikä totuudessa pelottaa niin, että
siltä pitää silmät ja korvat sulkea? Pelko on jännä juttu.
E: äläkä suolla mitään paskaa " ei mulla oo tuntia tai pariikyt minuttia tuhlata foliohattuiluun.

This post was edited by SekavaSamu on Apr 28 2013 04:18am
Member
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 28 2013 04:04am
WTC SUUNNITELTIIN KESTÄMÄÄN MATKUSTAJAKONEEN TÖRMÄYS.... EI MULLA MUUTA...

Member
Gold: 68.99
Warn: 10%
Apr 28 2013 09:29am
Quote (SekavaSamu @ Apr 27 2013 05:31pm)
miten on mahdollist,a että teräsrakenteinen pilvenpiirtäjä sortuu vapaapudotuksen nopeudella?

mielenkiintostahan tässä on että kuten vaikkapa oheisessa kuvassa, tässä on selkeesti osia jotka menee aika selkeesti ton rakennuksen ohi, joten tossa ei mitenkää voi olla kyse vababudotus

ja toisekseen, ei sorru, vapaapudotuksessa menis aina ja just tasan se 9 sekuntia, noi menee yli kuten videolla havainnollistetaan (voit skipata sen lässytyksen yli ja mennä siihen kohtaan missä noita tipahtamisaikoja lasketaan) -> http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4

Quote (SekavaSamu @ Apr 27 2013 10:55pm)
Auta gastlyä ja kerro mulle mikä oli wtc 7 virallinen sortumis syy... miten pari tulipaloo voi aiheuttaa
niin pahat damaget, että 7 sekunnissa sortuu perustuksilleen.

monikerroksinen palo seittemän tunnin ajan
se on mun mielestä hiukka enemmä ku pikkune tulipalo

toisekseen: tää on mun mielestä 17 sekuntia, pohdi mitä tuolla rakennuksen sisällä tapahtuu http://www.youtube.com/watch?v=yrIBOTfRFXo

mielenkiintosta kyllä - räjähteillä ei tosiaan saa noin nopeeta tippumista aikaseks, niillä ku romautetaa poistamalla kerroksien tukirakenteet ja pakottamalla se romahtamaa ittensä niskaa - ja siinä on tosi paljon kaikkea vastustamassa tota normaalia g:tä

Quote (SekavaSamu @ Apr 27 2013 05:51pm)
http://www.youtube.com/watch?v=1l-8PFk8j5I

hulluja joka paikassa

voin kattoa videon jos se on kohtuullisen pitunen, toi on aivan vitun pitkä

Quote (SekavaSamu @ Apr 27 2013 11:16pm)
E: Taidat olla gastlyn multi ku tulit sopivasti apuun ja harhauttan taas aiheesta.

voin vakuuttaa ettei oo, olin ite bileish

Quote (SekavaSamu @ Apr 28 2013 12:57pm)
vai että tunnin mittanen hui kauheeta. sulla on vitun monta tuntia päivässä... kato perkele 20min ja oot vähä viisaampi. saatat jopa ymmärtää olevas tyhmä.
Vai onko toi "Enkä tiedä aionko" sun tapa välttyä siltä häpeeltä / nöyryytykseltä mikä sua odottaa? Mikä totuudessa pelottaa niin, että
siltä pitää silmät ja korvat sulkea? Pelko on jännä juttu.
E: äläkä suolla mitään paskaa " ei mulla oo tuntia tai pariikyt minuttia tuhlata foliohattuiluun.

tiivistä se video tai pistä joku lyhyempi jos haluut mun kattovan jotain :bonk:
tai sitte nostat ne kohdat siltä videolta esille, esittelet ne yksitellen mulle ja annat mun kertoa niistä
ja lopeta jo se kiukuttelu, käyttäydyt ku teinityttö

Quote (BinkW32 @ Apr 27 2013 11:01pm)

Blackboxeja ei löydy, jäbät jotka siellä oli töissä näki 3-4.
Kuka kusettaa? Kuka sai syyn hyökätä Lähi-itään öljyn takia?
:) 'MURICA!

afganistanissa ei muuten ole öljyä, irakin sota taas ei liity näihin isguihi mitenkää

mustat laatikot ei oo tuhoutumattomia, niitä on tuhoutunu ennenkin - ja olis suorastaan kummallista jos ne selviäis tilanteesta jossa pilotti iskee lisää hanaa ja on menossa täysiä kohti rakennusta
suurimmassa osassa lento-onnettomuuksista pilotti pyrkii varmaanki välttämää tommoset
Member
Gold: 89.48
Apr 28 2013 09:59am
Quote (Gastly @ Apr 28 2013 05:29pm)

afganistanissa ei muuten ole öljyät

Oopiumia ne sieltä hakikin vaan. Sattumaako että Yhdysvaltojen ja koko maailman heroiiniongelma räjähti justiin noihin aikoihin? :ph34r: Foliohatut päähän, Bush on syypää kaikkien narkomaanien kuolemaan!
Member
Apr 28 2013 11:24am
Quote (Gastly @ Apr 28 2013 04:29pm)
monikerroksinen palo seittemän tunnin ajan
se on mun mielestä hiukka enemmä ku pikkune tulipalo

hetki koitan jotenki saada selkoo mitä täs tapahtuu.

1. Linkitin sulle videon, missä asiantuntijalausuntoja jne liittyen WTC7 / 1 ja 2. Videon pituus kauhistutti sua niin paljon, ettet
pystynyt enään ajatteleen järjellä (esim. "hei, tunnin sijaan voisin katsoa 15-20minutia!")

2 Videolla myös silminnäkijöiden kertomuksia räjähdyksistä (palomiehiltä ja muilta)

3 Sit sä tuut kertoon mulle, että SUN MIELESTÄ 7 tunnin palo on aika paha juttu! *Tirsk*

vertaile controlled demolition ja wtc 7. jos et vieläkään nää mitään ihmeellistä ni jätetään tä tähän
Member
Apr 28 2013 12:06pm
Quote (Pomppeli @ Apr 28 2013 06:59pm)
Oopiumia ne sieltä hakikin vaan. Sattumaako että Yhdysvaltojen ja koko maailman heroiiniongelma räjähti justiin noihin aikoihin?  :ph34r:  Foliohatut päähän, Bush on syypää kaikkien narkomaanien kuolemaan!

liittynee varmaa indo-kiinan opium-juttuihi kans, mut tosiaan noi talibanit oli aika vahvasti huumeita vastaan
rehtejä kavereita

Quote (SekavaSamu @ Apr 28 2013 08:24pm)
1. Linkitin sulle videon, missä asiantuntijalausuntoja jne liittyen WTC7 / 1 ja 2.

ja näin mä sanoin asiasta
Quote (Gastly @ Apr 28 2013 06:29pm)
tiivistä se video tai pistä joku lyhyempi jos haluut mun kattovan jotain  :bonk:
tai sitte nostat ne kohdat siltä videolta esille, esittelet ne yksitellen mulle ja annat mun kertoa niistä

2 Videolla myös silminnäkijöiden kertomuksia räjähdyksistä (palomiehiltä ja muilta)

ok, siteerannet niitä sitte meitsille

vertaile controlled demolition ja wtc 7. jos et vieläkään nää mitään ihmeellistä ni jätetään tä tähän

entä jos vertaisin niitä progressiiviseen romahdukseen (vai mikä se on på finska)
hyviä vertailukohteita tolle romahdukselle on hotel new world tai sampoongin tavaratalo

ja kuten jo aiemmin taisin mainita, on aika omituista väittää että ne ois hallittuja räjähdyksiä ja samaa aikaa sanoa et ne tuli alas vapaalla kiihtyvyydellä :D
Member
Apr 28 2013 12:29pm
en jaksa väitellä sun kanssa. kelaa tota videoo 5:50 ja kato siitä 10 minuttia.

jos sulla ei oo ton aikaa aian tutkimiseen, niin olkoon näin. Ei oo tapana tuoda kaikkea avuttoman nokan eteen.
Member
Apr 28 2013 01:03pm
Quote (SekavaSamu @ Apr 28 2013 09:29pm)
en jaksa väitellä sun kanssa. kelaa tota videoo 5:50 ja kato siitä 10 minuttia.

jos sulla ei oo ton aikaa aian tutkimiseen, niin olkoon näin. Ei oo tapana tuoda kaikkea avuttoman nokan eteen.

minkä takia tossa ei näytetä tota mun klippiä jossa ihan lasketaan tota romahdusaikaa ?_?
noi puhuu normaaleista tulipaloista ja unohtaa sen koko... seittemän tuntia riehuneen palon kaiggialla rakennuksessa
hauskin kohta on ku ne väittää et siel ei ees palais paljo, ehkäpä ne unohti ton mun aiempaa kuvaa linkatun kuvan paloista ja käytti iha puhtaasti sattumalta muita kuvia :D

hei, mä katoin ton ni luetko sä tän, jookos http://www.debunking911.com/pull.htm
Member
Apr 28 2013 01:12pm
Quote (Gastly @ Apr 28 2013 08:03pm)
minkä takia tossa ei näytetä tota mun klippiä jossa ihan lasketaan tota romahdusaikaa ?_?
noi puhuu normaaleista tulipaloista ja unohtaa sen koko... seittemän tuntia riehuneen palon kaiggialla rakennuksessa
hauskin kohta on ku ne väittää et siel ei ees palais paljo, ehkäpä ne unohti ton mun aiempaa kuvaa linkatun kuvan paloista ja käytti iha puhtaasti sattumalta muita kuvia  :D

hei, mä katoin ton ni luetko sä tän, jookos http://www.debunking911.com/pull.htm

kato kokonaan. oon jo lukenu ton.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1196197198199200377Next
Add Reply New Topic New Poll