d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Baanbrekend Werk
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,328
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
Jan 23 2018 01:50pm
Droneshitter 19yo 80iq boy is stuiter op Coke.

dus was best heavy, hij was tilting and shitting,
a goed rede, om een joint end een bier te pakken, in de pause met mijn college.
om 2uur daarna met mijn nieuwe psychiator te praten


crimineel X vondt het wel grapig allemaal, toen we een bier gingen drinken onder het shieke contoor, toen eeen geil wijf met me speed alcoholic stuiter college begon te praten!




dus, ike heb de boel opgehits en we zijn met zijn 15e naar the psyiator gegaan om 100.0000 coins te draineren, into droneland
Member
Posts: 74,027
Joined: Nov 21 2002
Gold: 47.94
Jan 23 2018 02:53pm
kutzooi ik heb echt te weinig gerookt om dit te begrijpen
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 24 2018 01:20pm
Je weet dat je echt teveel gerookt hebt als je in het dutch forum begint te posten.
Member
Posts: 44,328
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
Jan 26 2018 05:09am
Gister, was goeie, Joints en bier onder werktijd
Ben ik in de middag voedselbank vlees gaan eten met mijn collega. soflacie steak!
Lekker een biertje en een joint erbij, terwijl mijn collega nog een snuifje pakte
De Albert hein zach ons weer komen, de kassajufrouw weigerede mijn 50 euro te wisselen voor 2 bier.
Had ik bijna de boel kort en klein gestampt met de werkjas aan.

Gaat de baas mij vanochtend vragen waarom mijn collega zo'n grote pupillen had in de middag, wat een clown.


Er was ruzie, bullie de kleine retard, met z'n alle.
Die gast heeft met iedereen stress, will van iedereen gratis meeroken en gebruiken.
en is altijd aan het stuiteren en iriteren en onzin uit aan het slaan.
Had ie 20 euro gevonden.
In plaat dat ie zich zijn eigen tabak betaald of wat trekteerd, Begint hij onzin te praten dat ie schulden moet afbetalen omdat ze hem het mes op de keel zetten.
Gaat ie erna nog tegen 10 man zeggen dat ie 20 euro gevonden heeft

Zit ie in een opvanghuis voor naplord kids.
Is er een andere gast van 19, die hem 6x per dag met een mes bedreigt en een mess in zijn been steekt om cool te zijn bij zijn collega's
dus na de pauze, rent ie achter hem aan en worden er wat bedreigingen geuit.
Tatoe in gezicht neger, doet er nog een schepje op: ik weet waar je woont jonge
and roept nog een paar keer door de stad: vuile homo


Tot slot, schijnen er nog wat vrouwen lastig gevallen te worden door mijn collega's, aanklachten gaan er komen.
Die 50jarige neger idiot, gaat gewoon still staan als ie een meisje van 10 ziet en daat dan flirten en een praatje maken, hetgeen gebeurt iedere 4min.







Ik ga die shit 1 dag opnemen, en dan wil ik 2ton schadevergoeding voor het oorlogleed da door mijn keel wordt geduwt door dit achterlijke baanbreken gangvorming
Member
Posts: 12,037
Joined: Jun 3 2006
Gold: 6,723.69
Feb 3 2018 09:03am
Als Brabander wordt ik geacht veel dialecten te kunnen verstaan, daar wij zelf zo ongeveer ondertiteling nodig hebben...
Maar sorry, dit valt meer onder importdialect dan Nederlands dialect. Daar kan ik echt niets mee. Als je in NL bent, helemaal mooi en alles, maar leer dan ook de taal in plaats van je eigen taal door te drukken in de onze.
Dank.
Member
Posts: 8,376
Joined: Jan 5 2012
Gold: 450.51
Apr 22 2018 04:27am
Wat is er gebeurd?
Member
Posts: 10,316
Joined: Jul 22 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 11 2018 09:29am
Lol ik snap er geen ene ratteballe van
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll