d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ehdotus Kauppakäytäntöön
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 13 2016 02:32pm
Quote (Ankeli @ 12 Aug 2016 15:33)
Oma kauppakäyntini S-Ryhmän puljuissa meneepi näin,

Valitse kaunein kassaneiti jos jonoa enempi niin kulutan aikani kassan lähistöllä tai käyn hakemassa jonkun mukatärkeän tuotteen vielä jostain.

Heitä kori hihnan alkupäässä olevalle raudalle jottei tarvitse kyykkiä kuin mikäkin urpo, laita muovipussi ensimmäisenä, odota kontaktia, WAIT FOR IT!! Ajoitus on tärkeä!! Sitten juuri kun kassaneiti huomaa minut ja aistin hänen huuliensa tuottavan tervehdyksen, olen nopeampi ja sanon

"Moi.. mussuttaen M kirjainta savuiseen tunnelmaan sopien"

Jonka jälkeen lyön saman tien vihreän etukorttini ja otan boonukset talteen, siinä samalla vaihdan danskebank hopeakorttini tilalle JO VALMIIKSI! Sitten menen pakkailemaan tuotteita kassiin samalla kun kassaneiti LUKEE VIELÄ OSTOKSIA! Tuntuu kuin olisimme töissä yhdessä, välillä molemmat hymyilevät välillä ajantaju muuttuu, kaikki muutkin huomaavat tämän, kunnes pussi on tullut täyteen.

Tämän jälkeen kahden askeleen siirtymällä liu'un pankkikorttini eteen ja näppäilen sen koodin jokumanin tanssipelin nopeudella jonka jälkeen havannoin kassaneidin odottavan kuitin tulostumista ja juuri kun hän on valmiina sanomaan tämän hyvin häneen integroituneen kysymyksensä ISKEN!!!! ISKEN NIIN VITUN KOVAA!! Eli sanon taas täsmällisen herrasmiesmaisen jouhevasti,

" Kiits, en mä tarvii;)"

Kassaneidin todellisuus tulee takaisin vasta tuuliovien iskeytyessä kiinni jolloin hän toteaa mielessään, "Kuka tuo mies oli...:" B)


Toivoisin itsekin muiden tekevän näin

T: Kassamies

E: Voisin kertoa tähän PITKÄN listan mikä niissä asiakkaissa vituttaa kun tulee siihen kassalla, samalla tavalla kun asiakkasta vituttaa kassan toiminta :-D

Mutta sanokaa vittu edes HEI tai MOI jos kassa sanooo sulle MOI. Se on ihan vitun törkeetä olla sanomatta mitään tai edes luomatta katsekontaktia

This post was edited by kyny91 on Aug 13 2016 02:34pm
Member
Posts: 105,408
Joined: Feb 21 2012
Gold: 18,722.43
Aug 14 2016 11:50pm
Quote (kyny91 @ Aug 13 2016 10:32pm)
Toivoisin itsekin muiden tekevän näin

T: Kassamies

E: Voisin kertoa tähän PITKÄN listan mikä niissä asiakkaissa vituttaa kun tulee siihen kassalla, samalla tavalla kun asiakkasta vituttaa kassan toiminta :-D

Mutta sanokaa vittu edes HEI tai MOI jos kassa sanooo sulle MOI. Se on ihan vitun törkeetä olla sanomatta mitään tai edes luomatta katsekontaktia


tämä. tosin aika outo on jos joku jaksaa mennä kassalle töihi, aika köyhää.
Member
Posts: 29,619
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.32
Aug 15 2016 01:06am
Quote (Ankeli @ 12 Aug 2016 15:33)
Oma kauppakäyntini S-Ryhmän puljuissa meneepi näin,

Valitse kaunein kassaneiti jos jonoa enempi niin kulutan aikani kassan lähistöllä tai käyn hakemassa jonkun mukatärkeän tuotteen vielä jostain.

Heitä kori hihnan alkupäässä olevalle raudalle jottei tarvitse kyykkiä kuin mikäkin urpo, laita muovipussi ensimmäisenä, odota kontaktia, WAIT FOR IT!! Ajoitus on tärkeä!! Sitten juuri kun kassaneiti huomaa minut ja aistin hänen huuliensa tuottavan tervehdyksen, olen nopeampi ja sanon

"Moi.. mussuttaen M kirjainta savuiseen tunnelmaan sopien"

Jonka jälkeen lyön saman tien vihreän etukorttini ja otan boonukset talteen, siinä samalla vaihdan danskebank hopeakorttini tilalle JO VALMIIKSI! Sitten menen pakkailemaan tuotteita kassiin samalla kun kassaneiti LUKEE VIELÄ OSTOKSIA! Tuntuu kuin olisimme töissä yhdessä, välillä molemmat hymyilevät välillä ajantaju muuttuu, kaikki muutkin huomaavat tämän, kunnes pussi on tullut täyteen.

Tämän jälkeen kahden askeleen siirtymällä liu'un pankkikorttini eteen ja näppäilen sen koodin jokumanin tanssipelin nopeudella jonka jälkeen havannoin kassaneidin odottavan kuitin tulostumista ja juuri kun hän on valmiina sanomaan tämän hyvin häneen integroituneen kysymyksensä ISKEN!!!! ISKEN NIIN VITUN KOVAA!! Eli sanon taas täsmällisen herrasmiesmaisen jouhevasti,

" Kiits, en mä tarvii;)"

Kassaneidin todellisuus tulee takaisin vasta tuuliovien iskeytyessä kiinni jolloin hän toteaa mielessään, "Kuka tuo mies oli...:" B)


Ite jätän ton kaiken liirumlaarumin pois, nakkaan kans ne muovikassit siihe kärkee, mätän ostokset perää ja pakkaan samalla ku se lukee niit viivakoodei. Hiton paljon helpompaa. Tosi Lidlissä jos asioi ni vaikeeta välillä, jos menee pakkaa ja baruskibaruskit jonottaa takana ni ne ei ymmärrä et miun pitää vielä tulla maksaa ne ostokset siihe kassalle.. Ja eiks toi kuitin kysymine oo pakollista ? Siis pitää kysyä kaikilta et tarviiko kuittia :D ? Emt joskus olin lukevinani et jos kassatyöntekiä ei tarjoo kuittii ni jtn sanktiota tms voi tulla :D En sata varma oo, mut jotai tämmöstä muistelisin. Ja ei siint pie hihoja repii jos kuitti haluamista kysyy, sanoo vaa kohteliaasti " ei kiitos " jos ei tarvii :D
Member
Posts: 144
Joined: Nov 24 2015
Gold: 1.00
Aug 15 2016 06:12am
Quote (Ankeli @ Aug 12 2016 02:33pm)
Oma kauppakäyntini S-Ryhmän puljuissa meneepi näin,

Valitse kaunein kassaneiti jos jonoa enempi niin kulutan aikani kassan lähistöllä tai käyn hakemassa jonkun mukatärkeän tuotteen vielä jostain.

Heitä kori hihnan alkupäässä olevalle raudalle jottei tarvitse kyykkiä kuin mikäkin urpo, laita muovipussi ensimmäisenä, odota kontaktia, WAIT FOR IT!! Ajoitus on tärkeä!! Sitten juuri kun kassaneiti huomaa minut ja aistin hänen huuliensa tuottavan tervehdyksen, olen nopeampi ja sanon

"Moi.. mussuttaen M kirjainta savuiseen tunnelmaan sopien"

Jonka jälkeen lyön saman tien vihreän etukorttini ja otan boonukset talteen, siinä samalla vaihdan danskebank hopeakorttini tilalle JO VALMIIKSI! Sitten menen pakkailemaan tuotteita kassiin samalla kun kassaneiti LUKEE VIELÄ OSTOKSIA! Tuntuu kuin olisimme töissä yhdessä, välillä molemmat hymyilevät välillä ajantaju muuttuu, kaikki muutkin huomaavat tämän, kunnes pussi on tullut täyteen.

Tämän jälkeen kahden askeleen siirtymällä liu'un pankkikorttini eteen ja näppäilen sen koodin jokumanin tanssipelin nopeudella jonka jälkeen havannoin kassaneidin odottavan kuitin tulostumista ja juuri kun hän on valmiina sanomaan tämän hyvin häneen integroituneen kysymyksensä ISKEN!!!! ISKEN NIIN VITUN KOVAA!! Eli sanon taas täsmällisen herrasmiesmaisen jouhevasti,

" Kiits, en mä tarvii;)"

Kassaneidin todellisuus tulee takaisin vasta tuuliovien iskeytyessä kiinni jolloin hän toteaa mielessään, "Kuka tuo mies oli...:" B)


Kuulostaa tutulle. Mutta muutama ero.
Mä laitan valmiiks viivakoodit lukijaan päin, ettei kassaneidin hennot ranteet rasitu turhaan. Käytän aktian kultaista Visa/depit korttia ja kassaneiti yleensä pakkaa tavarat puolestani, koska olen tehnyt niin hyvän vaikutelman kerta kerran jälkeen. He eivät tarjoa kuittia, koska tietävät etten tarvitse. Mutta jos tarjoaa, kieltäydyn kohteliaasti. Moikkaan vielä lähtiessäni muutkin paikalla olevat kassaneidit ja erityisesti minuanpalvelleen ja he vilkuttavat ja sanovat moikka kävellessäni coolisti pois katsomatta taakseni.

Member
Posts: 144
Joined: Nov 24 2015
Gold: 1.00
Aug 15 2016 06:14am
Quote (TR0LLFACE @ Aug 15 2016 09:06am)
Ite jätän ton kaiken liirumlaarumin pois, nakkaan kans ne muovikassit siihe kärkee, mätän ostokset perää ja pakkaan samalla ku se lukee niit viivakoodei. Hiton paljon helpompaa. Tosi Lidlissä jos asioi ni vaikeeta välillä, jos menee pakkaa ja baruskibaruskit jonottaa takana ni ne ei ymmärrä et miun pitää vielä tulla maksaa ne ostokset siihe kassalle.. Ja eiks toi kuitin kysymine oo pakollista ? Siis pitää kysyä kaikilta et tarviiko kuittia :D ? Emt joskus olin lukevinani et jos kassatyöntekiä ei tarjoo kuittii ni jtn sanktiota tms voi tulla :D En sata varma oo, mut jotai tämmöstä muistelisin. Ja ei siint pie hihoja repii jos kuitti haluamista kysyy, sanoo vaa kohteliaasti " ei kiitos " jos ei tarvii :D


Kuittia on pakollista tarjota harmaantalouden ehkäisemiseksi. Jos kuittia ei tarjota, voit vaatia sitä.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 16 2016 02:00am
Quote (do_NaUKI @ 15 Aug 2016 08:50)
tämä. tosin aika outo on jos joku jaksaa mennä kassalle töihi, aika köyhää.


No mitä siitäkin tulis jollei kaupoissa olis kassoja? :bonk:


E: Tosin ei se kassa oo mun pääasiallinen toimen kuva siellä kaupassa, mut nyt ku meiän oikee kassa on ollu äitiyslomalla niin mulle se kassanakki on napsahtanu.
Mut toisaalta eipäs mulla oo niin väliä mitä siellä teen, saman palkan siellä kaikki saa

This post was edited by kyny91 on Aug 16 2016 02:02am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 16 2016 08:34am
Quote (do_NaUKI @ 15 Aug 2016 08:50)
tämä. tosin aika outo on jos joku jaksaa mennä kassalle töihi, aika köyhää.

ainaki tos omas lähipuljus on nuorii opiskelijatyttöi töissä. mikäs siinä, jos ei isä maksa. ei opintotuella kovin leveetä leipää syö
Member
Posts: 29,619
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.32
Aug 16 2016 11:16am
Quote (Napi @ 16 Aug 2016 17:34)
ainaki tos omas lähipuljus on nuorii opiskelijatyttöi töissä. mikäs siinä, jos ei isä maksa. ei opintotuella kovin leveetä leipää syö


Kapia leipä ja leivä päälle vaa ylähuulta... :cry:

This post was edited by TR0LLFACE on Aug 16 2016 11:17am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 17 2016 07:34am
Quote (TR0LLFACE @ 16 Aug 2016 20:16)
Kapia leipä ja leivä päälle vaa ylähuulta... :cry:

ei se helppoa ole!!
myöskin syynä voi olla, ettei halua nostaa tuhansien eruojen lainaa
Member
Posts: 105,408
Joined: Feb 21 2012
Gold: 18,722.43
Oct 26 2016 04:36am
taas koitti siwassa huijata, onneks erikseen pyytämällä pyysin quit tia.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll