d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
12321Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 08:09am
Det som återstår utav Team Sweden kommer än en gång att samlas ihop igen för att under dom första dagarna i den nya Laddern visa vad Sverige går för i Diablo II's officiellt sista Ladder Reset. :)

Vi satsar på att bli Top 10 Team först till Act 5 Hell, förra året var vi nummer 2, det ska vi nog kunna slå i år!

Från Rouge Encampment till Destructions End




Här pratar vi om Team Sweden fram till Reset sker och sen lite efter, kommer troligen uppdatera med bilder och skit, men..

  • Om ni inte bryr er så kan ni ju lämna tråden reda nu
  • Ni behöver inte sitta och dryga och ifrågasätta varför tråden är skapad, den är för dom som faktiskt ska spela med oss och tycker det är kul och följa oss
  • ALLA är välkomna till OP TeamSweden för Baalruns från dag 1 (ej scammers och spermasniffare) i mån om slot
  • Fråga inte om plats här, vi har mer än tillräckligt med spelare
  • Besök OP TeamSweden redan idag!


Vi har haft det kul förr om åren, såhär har det sett ut dom 2 senaste;

Säsong 8

Säsong 9


Jag är osäker på vilka som kommer att spela, gamla spelare får gärna höra av sig men jag ser helst att folk som INTE tänker börja botta med sina gubbar efter 2 dagar anmäler sig, bottare står själva. :)

Men dom som jag är 100% säker på är;


  • Jag ( Oliwer )
  • Jens
  • Zebastian
  • Ej bestämt
  • Ej bestämt
  • Ej bestämt
  • Ej bestämt
  • Ej bestämt


Detta blir avslutet på Diablo II och början på ett nytt kapitel, Diablo III!

Detta blir nog officiellt den sista Diablo II Reseten, så FG ska brännas och kul ska vi ha, förhoppningsvis får dom bort alla bottar och sånt med en patch!
Blir även sista chansen som vi får chans och glänsa lite på Ladderlist, vi har varit väldigt flitiga med att ligga högt på denna förut!

Så.. Diskutera
!


This post was edited by PhearCIII on Apr 19 2012 08:13am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 19 2012 08:11am
B)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 19 2012 08:26am
När är reset om jag får fråga det?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 08:26am
Quote (eviilution @ Apr 19 2012 03:26pm)
När är reset om jag får fråga det?


2a Maj :)

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27844684419&sid=3000
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 19 2012 08:28am
Om det är så att jag är ledig fortf då och det finns spot öppen så kan jag vara lite sugen :p
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 19 2012 08:30am
fet titel
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 19 2012 08:43am
:unsure: får man vara med?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 19 2012 08:49am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 19 2012 04:43pm)
:unsure: får man vara med?


Tänker du dra 90 och bara botta efteråt? :angry:
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 19 2012 09:08am
Jag lär ju vara med!
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 19 2012 09:25am
Är gärna med om det finns plats, tänker köra paladin.
Go Back To Svenska Topic List
12321Next
Add Reply New Topic New Poll