☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
1
2
3
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4460
Replies: 206
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#1
Apr 19 2012 08:09am
Det som återstår utav Team Sweden kommer än en gång att samlas ihop igen för att under dom första dagarna i den nya Laddern visa vad Sverige går för i Diablo II's officiellt sista Ladder Reset.
Vi satsar på att bli Top 10 Team först till Act 5 Hell, förra året var vi nummer 2, det ska vi nog kunna slå i år!
Från Rouge Encampment till Destructions End
Här pratar vi om Team Sweden fram till Reset sker och sen lite efter, kommer troligen uppdatera med bilder och skit, men..
Om ni inte bryr er så kan ni ju lämna tråden reda nu
Ni behöver inte sitta och dryga och ifrågasätta varför tråden är skapad, den är för dom som faktiskt ska spela med oss och tycker det är kul och följa oss
ALLA är välkomna till OP TeamSweden för Baalruns från dag 1 (ej scammers och spermasniffare) i mån om slot
Fråga inte om plats här, vi har mer än tillräckligt med spelare
Besök OP TeamSweden redan idag!
Vi har haft det kul förr om åren, såhär har det sett ut dom 2 senaste;
Säsong 8
Säsong 9
Jag är osäker på vilka som kommer att spela,
gamla spelare får gärna höra av sig men jag ser helst att folk som INTE tänker börja botta med sina gubbar efter 2 dagar anmäler sig, bottare står själva.
Men dom som jag är 100% säker på är;
Jag ( Oliwer )
Jens
Zebastian
Ej bestämt
Ej bestämt
Ej bestämt
Ej bestämt
Ej bestämt
Detta blir avslutet på Diablo II och början på ett nytt kapitel, Diablo III!
Detta blir nog officiellt den sista Diablo II Reseten, så FG ska brännas och kul ska vi ha, förhoppningsvis får dom bort alla bottar och sånt med en patch!
Blir även sista chansen som vi får chans och glänsa lite på Ladderlist, vi har varit väldigt flitiga med att ligga högt på denna förut!
Så.. Diskutera
!
This post was edited by PhearCIII on Apr 19 2012 08:13am
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#2
Apr 19 2012 08:11am
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#3
Apr 19 2012 08:26am
När är reset om jag får fråga det?
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#4
Apr 19 2012 08:26am
Quote (eviilution @ Apr 19 2012 03:26pm)
När är reset om jag får fråga det?
2a Maj
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27844684419&sid=3000
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#5
Apr 19 2012 08:28am
Om det är så att jag är ledig fortf då och det finns spot öppen så kan jag vara lite sugen
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#6
Apr 19 2012 08:30am
fet titel
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#7
Apr 19 2012 08:43am
får man vara med?
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#8
Apr 19 2012 08:49am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 19 2012 04:43pm)
får man vara med?
Tänker du dra 90 och bara botta efteråt?
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#9
Apr 19 2012 09:08am
Jag lär ju vara med!
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#10
Apr 19 2012 09:25am
Är gärna med om det finns plats, tänker köra paladin.
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact