d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Välkommen Till Jsp > Hej
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 236
Joined: Jan 26 2012
Gold: 0.69
Jan 27 2012 01:25pm
jag drar på mig luvan och åker vidare en resa för alla jsps krigare

This post was edited by acroriver on Jan 27 2012 01:28pm
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jan 27 2012 01:26pm
Välkommen.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 27 2012 02:05pm
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jan 27 2012 02:10pm
31 posts utan ban?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 27 2012 03:24pm
Quote (snigelfis @ 27 Jan 2012 22:10)
31 posts utan ban?


35 äre kanske slashis comeback B)

slutar med att han köper fgs och då får han locked B)

elr så äre swifys nya multi
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Jan 27 2012 10:18pm
wb igen!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll