d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
12354Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 8 2011 09:53am
Team Sweden samlas ihop igen för att återigen förstöra världsstenen och döda Baal B)



Här pratar vi om Team Sweden fram till Reset sker och sen lite efter, kommer troligen uppdatera med bilder och skit, men..

  • Om ni inte bryr er så kan ni ju lämna tråden reda nu
  • Ni behöver inte sitta och dryga och ifrågasätta varför tråden är skapad, den är för dom som faktiskt ska spela med oss och tycker det är kul och följa oss
  • ALLA är välkomna till OP TeamSweden för Baalruns från dag 1 (ej scammers och spermasniffare)
  • Fråga inte om plats här, vi har mer än tillräckligt med spelare
  • Vi är nu även internationella!
  • Ge oss en ny patch!

Såhär fint var det förra året - ska Säsong 9 bli lika rolig?



I år är det osäkert med folk, vi är ju fan överfulla <_<

Men dom som jag är 100% säker på är;


  • Jag ( Oliwer )
  • Filip
  • Jens
  • Zebastian
  • Michael
  • Ej bestämt
  • Ej bestämt
  • Ej bestämt

!OBS! Zebbe är ett svin som tar alla bra drops. !OBS!



Detta blir nog officiellt den sista Diablo II Reseten, så FG ska brännas och kul ska vi ha, förhoppningsvis får dom bort alla bottar och sånt med en patch!
Blir även sista chansen som vi får chans och glänsa lite på Ladderlist, vi har varit väldigt flitiga med att ligga högt på denna förut!

Så.. Diskutera
!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 8 2011 09:54am
Min memebild <3

B)
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 8 2011 09:56am
Deltar gärna lite som förra året.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 8 2011 10:28am
brukar dom inte säga till om det kommer en ny patch`?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 8 2011 10:33am
JOBBIGT NÄR CHING THE KING KOMMER OCH SNACKAR OM DET ULTIMATA

TEAM REBAR
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 8 2011 10:40am
Quote (ChingeR @ Oct 8 2011 06:33pm)
JOBBIGT NÄR CHING THE KING KOMMER OCH SNACKAR OM DET ULTIMATA

TEAM REBAR


Oh no u didnt..
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 8 2011 10:44am
Lol min meme stämmer så jävla perfekt :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 8 2011 10:46am
Quote (Dreamfuel @ Oct 8 2011 06:44pm)
Lol min meme stämmer så jävla perfekt :P


Jag som gjorde den :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 8 2011 10:55am
Jag tror jag vill vara med :blush:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 8 2011 10:57am
dis sounds rli gej if i can say so........
Go Back To Svenska Topic List
12354Next
Add Reply New Topic New Poll