☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
1
2
3
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8643
Replies: 537
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#1
Oct 8 2011 09:53am
Team Sweden samlas ihop igen för att återigen förstöra världsstenen och döda Baal
Här pratar vi om Team Sweden fram till Reset sker och sen lite efter, kommer troligen uppdatera med bilder och skit, men..
Om ni inte bryr er så kan ni ju lämna tråden reda nu
Ni behöver inte sitta och dryga och ifrågasätta varför tråden är skapad, den är för dom som faktiskt ska spela med oss och tycker det är kul och följa oss
ALLA är välkomna till OP TeamSweden för Baalruns från dag 1 (ej scammers och spermasniffare)
Fråga inte om plats här, vi har mer än tillräckligt med spelare
Vi är nu även internationella!
Ge oss en ny patch!
Såhär fint var det förra året - ska Säsong 9 bli lika rolig?
I år är det osäkert med folk, vi är ju fan överfulla
Men dom som jag är 100% säker på är;
Jag ( Oliwer )
Filip
Jens
Zebastian
Michael
Ej bestämt
Ej bestämt
Ej bestämt
!OBS! Zebbe är ett svin som tar alla bra drops. !OBS!
Detta blir nog officiellt den sista Diablo II Reseten, så FG ska brännas och kul ska vi ha, förhoppningsvis får dom bort alla bottar och sånt med en patch!
Blir även sista chansen som vi får chans och glänsa lite på Ladderlist, vi har varit väldigt flitiga med att ligga högt på denna förut!
Så.. Diskutera
!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#2
Oct 8 2011 09:54am
Min memebild
Marcusd0
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#3
Oct 8 2011 09:56am
Deltar gärna lite som förra året.
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#4
Oct 8 2011 10:28am
brukar dom inte säga till om det kommer en ny patch`?
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#5
Oct 8 2011 10:33am
JOBBIGT NÄR CHING THE KING KOMMER OCH SNACKAR OM DET ULTIMATA
TEAM REBAR
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#6
Oct 8 2011 10:40am
Quote (ChingeR @ Oct 8 2011 06:33pm)
JOBBIGT NÄR CHING THE KING KOMMER OCH SNACKAR OM DET ULTIMATA
TEAM REBAR
Oh no u didnt..
Dreamfuel
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold
:
12.00
#7
Oct 8 2011 10:44am
Lol min meme stämmer så jävla perfekt
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#8
Oct 8 2011 10:46am
Quote (Dreamfuel @ Oct 8 2011 06:44pm)
Lol min meme stämmer så jävla perfekt
Jag som gjorde den
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#9
Oct 8 2011 10:55am
Jag tror jag vill vara med
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#10
Oct 8 2011 10:57am
dis sounds rli gej if i can say so........
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact