d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev1132133134135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 84,338
Joined: Mar 27 2011
Gold: 19,667.00
May 17 2013 02:44am
Quote (Markos. @ May 17 2013 09:20am)
Har ikke spillet på det, men jeg håber at de rykker ned vil jeg da indrømme.


Ville ikke have noget imod at de rykker ned, tro lige frem at det ville være en fordel for dansk fodbold
Member
Posts: 1,356
Joined: Jan 8 2013
Gold: 0.00
May 17 2013 02:49am
Quote (Markos. @ 17 May 2013 09:20)
Har ikke spillet på det, men jeg håber at de rykker ned vil jeg da indrømme.


Af ren nysgerrighed, hvorfor håber du at de rykker ned? I min optik vil det altid være, at de to hold som bidrager mindst, er de som skal rykke ned. Både igennem den historiske perspektiv, men også stemningsmæssigt, og naturligvis spille attraktivt fodbold. Trods fansene ikke altid er gode for Brøndby, og laver ofte ballede, så bidrager størstedelen utroligt meget for til dansk fodbold, som ellers i forvejen er så røvsyg at se på.. Jeg kan med sikkerhed sige at Brøndby fans, er de fans som skubber en stemning i gang, og det kan ingen andre klubber i Danmark matche på samme måde. - Uden diskussion, for tror man andet, har man ikke deltaget til nogle af kampene der bliver spillet rundt i Danmark.

Så hvis Brøndby rykker ned i tabellen, ville der nok ikke ske det værste, eftersom jeg kraftigt regner med de er med tilbage næste sæson. Måske endda i bedre form, da de kunne få styr på en masse imellem tiden. Det er nok medierne, og de andre danske klubber i Superligaen der vil lide mest, økonomisk aspekt.

Men Brøndby, om man vil det eller ej, er en stor del af dansk fodbold, og ville være et stort tab at miste. Men hvis du kan fortælle mig, hvad der gør at du ønsker dem nede, så kunne det være jeg kunne få et indblik i din tankegang, som bliver delt af flere end blot dig. For mig er det bare uforståeligt, og får mig til at tro, det er fordi man har manglende forståelse for dansk fodbold.

Quote (EnTeK @ 17 May 2013 09:44)
Ville ikke have noget imod at de rykker ned, tro lige frem at det ville være en fordel for dansk fodbold


Hvordan kan det være en fordel?


Jeg ikke ude på at skabe en større debat, men vil bare gerne forstå hvorfor folk synes det. Jeg taler ikke for, de ikke skal rykke ned, men omvendt, jeg forstår heller ikke lysten fra folk der mener at de burde det. Objektivt set, så har de egen skæbne i hænderne, så om de fortjener at rykke ned, afgør de skam selv.

This post was edited by iPaid on May 17 2013 02:58am
Retired Moderator
Posts: 22,125
Joined: Feb 8 2006
Gold: 50,115.00
Trader: Trusted
May 17 2013 03:07am
Forstår godt dit argument med, at de er en stor del af dansk fodbold, og at man måske ville miste noget ved at de ryger ned i 1. Divisionen. Dog er jeg utrolig træt af at læse om Brøndby hele tiden i medierne,

og tror at det ville være sundt for klubben, hvis de lige kom ned og vende i 1. Divisionen. Så kunne de få styr på deres organisation. Dog følger jeg slet ikke med i dansk fodbold, da jeg føler det er spild af min sovetid.
Member
Posts: 41,501
Joined: Mar 10 2009
Gold: 65,454.03
May 17 2013 05:03am
Jeg ville da gerne have at Horsens lige tager sig sammen og giver brøndby en tur i 1. division, af den simple årsag at jeg er FCK fan. ++ At det nok ville vise alle de brøndby fans, at superligaen ville være den samme uden dem. Det er da den dårligste undskyldning for ikke at rykke ned jeg har hørt.
Member
Posts: 1,356
Joined: Jan 8 2013
Gold: 0.00
May 17 2013 05:38am
Quote (Markos. @ 17 May 2013 10:07)
Forstår godt dit argument med, at de er en stor del af dansk fodbold, og at man måske ville miste noget ved at de ryger ned i 1. Divisionen. Dog er jeg utrolig træt af at læse om Brøndby hele tiden i medierne,

og tror at det ville være sundt for klubben, hvis de lige kom ned og vende i 1. Divisionen. Så kunne de få styr på deres organisation. Dog følger jeg slet ikke med i dansk fodbold, da jeg føler det er spild af min sovetid.


Jeg er enig i størstedelen af dine meninger. Det kunne være sundt at få styr, da de får mindre at se til i 1. division, som fx. med andre hold, som Newcastle m.fl.
Men jeg er enig, dansk fodbold er generelt :zzz:

Quote (berens @ 17 May 2013 12:03)
Jeg ville da gerne have at Horsens lige tager sig sammen og giver brøndby en tur i 1. division, af den simple årsag at jeg er FCK fan. ++ At det nok ville vise alle de brøndby fans, at superligaen ville være den samme uden dem. Det er da den dårligste undskyldning for ikke at rykke ned jeg har hørt.


Hvis du er FCK fan, burde du netop håbe på at Brøndby ikke røg en tur ned? Det er netop de derby man venter på året rundt..
Superligaen ville måske forblive den samme, dog igen, fans skaber stemning, og hvem gør det bedst? Stadioner vil med sikkerhed være langt mere tomme uden dem, og på de økonomiske aspekter vil alle klubber miste penge på det. Både på billetsalg, men også i medierne, for hvem gider ærlig talt se Horsens-SønderJyske på 3+?

This post was edited by iPaid on May 17 2013 05:40am
Member
Posts: 41,501
Joined: Mar 10 2009
Gold: 65,454.03
May 17 2013 06:29am
Quote (iPaid @ May 17 2013 12:38pm)
Hvis du er FCK fan, burde du netop håbe på at Brøndby ikke røg en tur ned? Det er netop de derby man venter på året rundt..
Superligaen ville måske forblive den samme, dog igen, fans skaber stemning, og hvem gør det bedst? Stadioner vil med sikkerhed være langt mere tomme uden dem, og på de økonomiske aspekter vil alle klubber miste penge på det. Både på billetsalg, men også i medierne, for hvem gider ærlig talt se Horsens-SønderJyske på 3+?


Jeg er sikker på at jeg sagtens kan leve uden et par fck-brøndby kampen i et år eller to. CHL kampene bliver da noget sjovere at følge.
Og alt det med penge, har du da sikkert ret i. Men så må vi da bare leje parken ud en gang mere i løbet af året. ;)
Member
Posts: 1,356
Joined: Jan 8 2013
Gold: 0.00
May 17 2013 06:31am
Quote (berens @ 17 May 2013 13:29)
Jeg er sikker på at jeg sagtens kan leve uden et par fck-brøndby kampen i et år eller to. CHL kampene bliver da noget sjovere at følge.
Og alt det med penge, har du da sikkert ret i. Men så må vi da bare leje parken ud en gang mere i løbet af året. ;)


Nu tænker du kun på FCK's interesser, og ikke Superligaens som jeg har taget udgangspunkt i. FCK-BIF er stadigvæk de kampe folk ser mest frem til, det viser tilskuer/seertallene, ergo man må inddrage en konklusion, det er stadigvæk en større "begivenhed" i dansk fodbold. At du taler for CHL, har igen intet med Superligaen at gøre..

This post was edited by iPaid on May 17 2013 06:34am
Member
Posts: 41,501
Joined: Mar 10 2009
Gold: 65,454.03
May 17 2013 09:52am
Quote (iPaid @ May 17 2013 01:31pm)
Nu tænker du kun på FCK's interesser, og ikke Superligaens som jeg har taget udgangspunkt i. FCK-BIF er stadigvæk de kampe folk ser mest frem til, det viser tilskuer/seertallene, ergo man må inddrage en konklusion, det er stadigvæk en større "begivenhed" i dansk fodbold. At du taler for CHL, har igen intet med Superligaen at gøre..


Selvfølgelig snakker jeg om FCK's interesser, da du sagde at jeg som FCK fan ikke skulle håbe på de røg ned ;) ?

e) Det eneste jeg vil give dig ret i er at klubberne hver i sær, nok mister lidt indkomster hvis brøndby rykker ned.

This post was edited by berens on May 17 2013 09:53am
Member
Posts: 1,356
Joined: Jan 8 2013
Gold: 0.00
May 17 2013 10:05am
Quote (berens @ 17 May 2013 16:52)
Selvfølgelig snakker jeg om FCK's interesser, da du sagde at jeg som FCK fan ikke skulle håbe på de røg ned ;) ?

e) Det eneste jeg vil give dig ret i er at klubberne hver i sær, nok mister lidt indkomster hvis brøndby rykker ned.


Du begrunder først at du er FCK fan, men også generelt at Superligaen ikke har brug for Brøndby. Så du modsiger lidt dig selv nu..
Member
Posts: 41,501
Joined: Mar 10 2009
Gold: 65,454.03
May 17 2013 10:23am
Quote (iPaid @ May 17 2013 05:05pm)
Du begrunder først at du er FCK fan, men også generelt at Superligaen ikke har brug for Brøndby. Så du modsiger lidt dig selv nu..


Hvorfor modsiger jeg mig selv.
Det kan da godt være at de forskellige klubber mister nogen indkomster, derfor klarer superligaen sig nok?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1132133134135Next
Add Reply New Topic New Poll