d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Trophy
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 01:55pm
Ni bad om en uppdatering, here goes;


För ca 3 veckor sen när jag var hemma hos min polare så ringde telefonen på "dolt nummer".
Det var någon med liiiiite brytning, men flytande Svenska och lite norrländsk dialekt, eftersom att jag känner några där uppe som har mitt nummer så inleder jag med
"Vafan vill du?"
-Jag heter Caesar och jag ringer från Umeå-polisen
"Dra åt helvete"
Lägger på och det ringer igen
Då börjar han istället låta seriös och jag inser att han faktiskt är från polisen

Han frågar om han kan få min mammas nummer och ringa och höra med henne så att det är OK att jag blir förhörd utav honom, det var det
Så pratade med han i ca 50 minuter och gav all info jag hade och så, så dom försöker väl gå vidare med fallet (?)

Iaf så var det jävligt pinsamt med tanke på inledningen av samtalet :mellow:


/e; Ja, kort och dåligt förklarat, vill ni veta mer så får ni fråga :)

This post was edited by PhearCIII on Sep 22 2010 01:56pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 22 2010 01:56pm
gg inledning :D
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 22 2010 01:56pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 07:55pm)
Ni bad om en uppdatering, here goes;


För ca 3 veckor sen när jag var hemma hos min polare så ringde telefonen på "dolt nummer".
Det var någon med liiiiite brytning, men flytande Svenska och lite norrländsk dialekt, eftersom att jag känner några där uppe som har mitt nummer så inleder jag med
"Vafan vill du?"
-Jag heter Caesar och jag ringer från Umeå-polisen
"Dra åt helvete"
Lägger på och det ringer igen
Då börjar han istället låta seriös och jag inser att han faktiskt är från polisen

Han frågar om han kan få min mammas nummer och ringa och höra med henne så att det är OK att jag blir förhörd utav honom, det var det
Så pratade med han i ca 50 minuter och gav all info jag hade och så, så dom försöker väl gå vidare med fallet (?)

Iaf så var det jävligt pinsamt med tanke på inledningen av samtalet  :mellow:


lol'ed på inledningen xd :rofl:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 22 2010 01:56pm
Wtf, hahahaha.
Var dock inte lika rolig läsning som jag hade hoppats ^^
Imo, hoppas han blir kukad nu.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 22 2010 01:57pm
Quote (Mikob @ 22 Sep 2010 20:56)
Wtf, hahahaha.
Var dock inte lika rolig läsning som jag hade hoppats ^^
Imo, hoppas han blir kukad nu.


men han hänger väl på d2jsp fortfarande,

barbbvb eller va han heter o f89 o dom där eller är de nån annan ? =P
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 22 2010 01:57pm
Quote (Ekaan @ Sep 22 2010 07:57pm)
men han hänger väl på d2jsp fortfarande,

barbbvb eller va han heter o f89 o dom där eller är de nån annan  ? =P


de e inte f89 iaf
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 01:58pm
Han kör D2 fortfarande, JSP vet jag dock inget om
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 22 2010 01:58pm
Quote (Ekaan @ Sep 22 2010 08:57pm)
men han hänger väl på d2jsp fortfarande,

barbbvb eller va han heter o f89 o dom där eller är de nån annan  ? =P


Han har många multis.

F89, barbbvb, kittenmittos, blabla (som jag förstått det? xD) lr har jag det helt bakom bakfoten?

Undrar dock hur F89 har ett bugbelt named Trophy dock :/

This post was edited by Mikob on Sep 22 2010 01:59pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 22 2010 02:03pm
kitten är inte ifrån norrland?

memi är :D
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 22 2010 02:04pm
Quote (PhearCIII @ 22 Sep 2010 20:58)
Han kör D2 fortfarande, JSP vet jag dock inget om


vad handlade frågorna om då
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll