Quote (MikkoU @ 15 Jan 2010 22:48)
miks kaikki randot hyökkää nykyää päivittäin
en tiedä, ollaan visii suututettu ne tjsp
XD
pitäskö koikeilla jos niihi ei vastais
EI MEIDÄN FOORUMI TÄNNE EI SAATANA TULLA
VASTAHYÖKKÄYKSEEN
This post was edited by Give on Jan 15 2010 02:50pm