d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1358359360361362458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 20 2014 05:39am
Quote (hartwall @ 20 Aug 2014 14:27)
Mä vedän useempaan kertaan viikos linssei, millo linssikeittoo, millon tortillojen välis. Mut soijasuikaleet kyl jotain parasta, mitä tekee kanal ku soijasuikaleide kilohinta jotai 2e.

joo, kasvissyönnin paras puoli, maksaa 1/5 mitä lihasta pulittais, maukastakin saa kunhan vähän oppii maustamaan
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 20 2014 05:40am
Quote (Napi @ 20 Aug 2014 14:37)
ootsä kuullu sellasta, että mettä vastaa niinkun sinne huudetaan?
ei sun kanssa voi edes ajatella väittelevänssä tosissaan :Rofl: aina kärjistettyjä pointteja ym paskapuhetta

ja sori nyt vaan
pohjanmaa= pönde, jos meinaat tota "eu:n kaupunki-luokittelua" niin se on ihan hanurista :))


Lisää säälittäviä provokaatioita?
Yrittäisit ny edes.


Ekkö sä just ite kärjistäny ekana?

This post was edited by A2K on Aug 20 2014 05:41am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 20 2014 05:46am
Quote (A2K @ 20 Aug 2014 13:33)
En juo olutta.
Ikinä en oo vaimoa yöny muuta kun seksin aikana.
Homoseksuaaleissa ei ole mitään vikaa.
Kasvissyöjä ei ole homoseksuaali vaan ituhippi.
En asu pöndellä. Paikkakuntani määritellään kaupunginksi.

Kerro lisää vääristä luuloistasi.
Hienoo yrittää servata ennakkoluuloinen ihminen vetämällä ite pelkkiä olettamuksia ja ennakkoluuloja.


Puhutaas sit enakkoluuloista.
Mm. mainitsit tän et haluat ruuan olevan hyvää.
Miks kasvisruoka olis sen erilaisempaa kun liharuoka?
Ei ne ateriat paljon muutu siitä et korvaat sen jauhelihan esim. soijarouheel.

Ei me "ituhipit" kaikki täysin lihasta luovuta, se vaan on niitä ylikuluttavia resursseja maailmas mihin kenelläkään ei pitäis olla varaa syödä useampaa kertaa viikossa. Kyl mäkin välil ostan lohta kaupasta.

Puhumattakaan tää pohjanmaa asenne, se on sun oma vikas et sä halusit ostaa sen kartanon (hei mäkin osaan kärjistää!) keskeltä persettä. Se että sä oot tehny tyhmiä valintoja elämässäs ei oikeuta niiden jatkamista?

Ei joukkoliikenne parane jos sitä ei kukaan käytä. Ja ei tää ilmastonmuutos juttu tuu 2800, se on jo täällä. Sun omat lapses pääsee sit kärsimään siitä et ne ajeli nuorina mopol pillurallia. Eiks yhtään kolkuta omatuntoo? Sit 40v päästä pääsevät kiittämään isiä nuoruuden tuhlailusta :)

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 20 2014 06:00am
:rofl:
Ei yks mopo meidän ilmastoa tuhoa. :rofl:

En asu keskellä persettä. Mulla on kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Tosin kuljen ne autolla.

En missään vaiheessa sanonu syöväni pelkkää lihaa.
Jos lukee tarkasti, huomaa, että siellä lukee myös, että syön salaattia ruuan seassa.

Oon maistanu soijarouhetta. Oli hirveen makusta. Joko sitä ei osannu valmistaa oikein, tai sit se vaan maistu paskalle. Ei kiitos.

Joukkoliikennettä ei edelleenkään oo täällä. Vaikea käyttää jos ei ole.
Omaatuntoo ei kolkuta yhtään. Ei mun tekemisillä ole mitään väliä niin kauan kun kiina sekä intia jatkaa omaa saasteiden tehtailua. Yks ihminen, sun mukaan, keskellä persettä, ei vaikuta vittuakaan mihinkään. :)
Se siitä sitten. Ja kyllä mun lapset mua kiittää. Niiden isä sentään antaa niiden elää täysillä ja kokea kaiken mitä ne haluaa.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 20 2014 06:14am
>tykkään syödä lihaa, enkä aio alkaa syömään mitään muuta

>syö kasviksia
>ituhippi

joo, mähän se ekana aloin kärjistämään :DD

ja joo, yleensä ruoka tarvii maustetta, että siinä on makua.. ei jauhelihakaan oo hyvää, jos vaan pannulla paistat..
oon 95% varma, että oot tietämättäs syöny soijarouhetta jauhelihana, sitä käytetään mm. kouluissa koska niin paljon halvempaa.
mainitsemattakaan ravintoarvoja, kasvisruuassa on paljon enemmän proteiinia.

This post was edited by Napi on Aug 20 2014 06:19am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 20 2014 06:17am
>Salaattia voi toki olla lihan kaa. Mut pelkkää salaattia? Ei ikinä.
Haluan hyvää ruokaa.
Heti siinä alla. Hommaa silmälasit tai apua lukihäiriöön. :rofl:

This post was edited by A2K on Aug 20 2014 06:18am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 20 2014 06:19am
Quote (A2K @ 20 Aug 2014 15:17)
>Salaattia voi toki olla lihan kaa. Mut pelkkää salaattia? Ei ikinä.
Haluan hyvää ruokaa.
Heti siinä alla. Hommaa silmälasit tai apua lukihäiriöön. :rofl:

poissulkeeko nämä toisensa, vai etkö vaan ikinä oo syöny hyvää salaattia

hommaa eukko, joka osaa laittaa safkaa
???
profit

This post was edited by Napi on Aug 20 2014 06:21am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 20 2014 06:22am
Quote (Napi @ 20 Aug 2014 15:19)
poissulkeeko nämä toisensa, vai etkö vaan ikinä oo syöny hyvää salaattia

hommaa eukko, joka osaa laittaa safkaa
???
profit


Mulla on vaimo joka myös kokkaa.
???
Profit?

Hommaa edes jonkunlainen nainen.
???
Profit. ;)

This post was edited by A2K on Aug 20 2014 06:23am
Member
Posts: 29,619
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.32
Aug 20 2014 06:38am
Popkorninsyönti. jpg

ps. luulin et tulee tylsä ilravuoro, mut Jsp:n Suomi Subi tarjoo näköjää parasta viihdettä näin iltapäivästä. Jatkakaa.

This post was edited by Soppamies on Aug 20 2014 06:39am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 20 2014 06:48am
Quote (A2K @ 20 Aug 2014 14:00)
:rofl:
Ei yks mopo meidän ilmastoa tuhoa. :rofl:

En asu keskellä persettä. Mulla on kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Tosin kuljen ne autolla.

En missään vaiheessa sanonu syöväni pelkkää lihaa.
Jos lukee tarkasti, huomaa, että siellä lukee myös, että syön salaattia ruuan seassa.

Oon maistanu soijarouhetta. Oli hirveen makusta. Joko sitä ei osannu valmistaa oikein, tai sit se vaan maistu paskalle. Ei kiitos.

Joukkoliikennettä ei edelleenkään oo täällä. Vaikea käyttää jos ei ole.
Omaatuntoo ei kolkuta yhtään. Ei mun tekemisillä ole mitään väliä niin kauan kun kiina sekä intia jatkaa omaa saasteiden tehtailua. Yks ihminen, sun mukaan, keskellä persettä, ei vaikuta vittuakaan mihinkään. :)
Se siitä sitten. Ja kyllä mun lapset mua kiittää. Niiden isä sentään antaa niiden elää täysillä ja kokea kaiken mitä ne haluaa.


Siis just tää asenne "no ei yks mopo nyt meidän ilmastoa tuhoa" kun kyllä se tuhoaa. Se kaks autoo jol ajetaan joka päivä, mopo lapsille, valot ympäri päivän pääl jne. pienist jutuist se ylikulutus koostuu.

Vau, syöt salaattia. Mäkin syön salaattia! Kaikki ihmiset jotka syö terveellisesti syö salaattia. Mut se et siin on proteiinin lähteenä ruuassa _jokainen päivä_ se pihvi/jauheliha jne on tosi kestämätöntä ilmastolle. Esim. kaks pihvii viikossa ei oo niin paha kun jokaselle leivälle kasa wurstia.

Jos joku tampio ei oo osannu tehdä safkaa tekee kaikest safkast paskaa? Sama esimerkki kun joku poltettu pihvi "yhyy kaikki liharuoka on paskaa ku toi mustaks palanu pihvi oli paskaa." come on, et sä voi olla noin tyhmä.

Kaikkien tekemisillä on väliä. Ei ne kiinalaiset tehtaat yksinään tätä maapalloa asumiskelvottomaks tee. Tää on tää ikuinen kehä, ihmiset syyttää yhtiöitä, yhtiöt syyttää politiikkoja, poliitikot syyttää kansalaisia ja kukaan ei loppujen lopuks edes yritä olla esimerkkinä.

Enkä mä nyt tarkoita et kaikki heti pelkkää vegaanist ravintoa huomenna ja kaikki autot murskaks ja bussit tilalle. Ei todellakaan. Vaihetaan viikonloppuna sen grillibileiden sisällöstä yks ateria jonkun kasvisruuan kokeiluun. Kokeile http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/31721/Kasvisstroganoff/ vitun hyvää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1358359360361362458Next
Add Reply New Topic New Poll