d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Yo Nigga
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 25 2010 02:39am
Spydde fan upp mina inälvor igår xD Fitta vad jag spydde... Satt på bussen och behövde spy, spydde hela munnen full men fick ha kvar det för att inte bli utkastad sen började helvetet :D

Slutade ialf med att jag spydde galla, kallsvettades och tror jag fick fucking feber...

Btw så har jag aldrig spydd så mkt för, iof när jag är magsjuk men det är en annan sak :P Det värsta är att jag inte drack så mkt igår heller :blink:

tl;dr? --> troll

Sep 25 2010 02:43am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 25 2010 02:48am
inte coolt
jag har spytt 1 gång senaste året typ. och då drack jag inte heller mycket. fast det var nrä jag redan var hemma så då är det väl inga problem, värre när det blir på bussen xd
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 25 2010 02:49am
Quote (Simun @ 25 Sep 2010 10:48)
inte coolt
jag har spytt 1 gång senaste året typ. och då drack jag inte heller mycket. fast det var nrä jag redan var hemma så då är det väl inga problem, värre när det blir på bussen xd


Mjo, det hade vart lite mer bekvämt :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 25 2010 02:58am
Hatar att spy !
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 25 2010 03:03am
man mår ju sjukt mkt bättre efter man har spytt på fyllan ! ;)

This post was edited by Adventure on Sep 25 2010 03:03am
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Sep 25 2010 03:13am
Quote (Adventure @ Sep 25 2010 11:03am)
man mår ju sjukt mkt bättre efter man har spytt på fyllan  ! ;)


vouch :D
Member
Posts: 2,456
Joined: Feb 19 2008
Gold: 40.62
Sep 25 2010 03:29am
satt 2 timmar vid en leksakslåda o spydde inne på en tjej kompis lillebrors rum ^^ hörde senare att festen var crazy, var lite avis :|
Sucks to throw up!

This post was edited by Furyhamma on Sep 25 2010 03:29am
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Sep 25 2010 03:29am
hahaa fyy fan! det var ett bra tag sedan man spydde :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Sep 25 2010 04:28am
Quote (Yllegarnet @ 25 Sep 2010 10:39)
Spydde fan upp mina inälvor igår xD Fitta vad jag spydde... Satt på bussen och behövde spy, spydde hela munnen full men fick ha kvar det för att inte bli utkastad sen började helvetet :D

Slutade ialf med att jag spydde galla, kallsvettades och tror jag fick fucking feber...

Btw så har jag aldrig spydd så mkt för, iof när jag är magsjuk men det är en annan sak :P Det värsta är att jag inte drack så mkt igår heller  :blink:

tl;dr? --> troll

http://www.youtube.com/watch?v=HP8YQRDSARk


kan du förklara lite mer? fattade inte, sp..? vadå?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll