Quote (SCXiao @ Jun 13 2010 03:29pm)
Då har du väl ställt in fel tidzon

Jag har iaf originalet, har inte ändrat sen jag skaffade jsp tror jag

Iso help, om / hur jag ändrar så det står samma tid som i Sverige

Eidt - Brb, ska käka grillat
This post was edited by SyB_BaM on Jun 13 2010 09:31am