d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Va Fan?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 21 2012 08:43am
Va Fan?

Någon annan som också fått detta? Nu kan man tydligen inte ens logga in med en gammal msn-version. Nån som har/vet nåt sätt att "by-pass:a" detta?




Fake edit: Och om man tar nej och trycker "ok" så går det inte att logga in såklart...
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 21 2012 08:45am
Need more poll options/10
Va fanx2/10
nibor/10
msn/10
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 21 2012 08:46am
[x] litttle_sister
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 21 2012 08:51am
msn/ls
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 21 2012 08:58am
Jopp... Fick det när jag skulle logga in igår, slutade med att jag installerade Trillian då den där skiten man MÅSTE installera suger getpung
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 21 2012 09:00am
Quote (PlaaD @ 21 Jun 2012 16:51)
msn/ls


ls8 >

undrar om det blir någon ny träff i år :C
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 21 2012 09:07am
Quote (MyRus @ 21 Jun 2012 16:58)
Jopp... Fick det när jag skulle logga in igår, slutade med att jag installerade Trillian då den där skiten man MÅSTE installera suger getpung


Vad är Trillian då?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 21 2012 09:10am
Quote (Marcusd0 @ 21 Jun 2012 15:45)
Need more poll options/10
Va fanx2/10
nibor/10
msn/10


dis
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 21 2012 09:11am
Quote (Litttle_Brother @ 21 Jun 2012 17:07)
Vad är Trillian då?


IM program som man kan köra msn/irc/facebookchatt osv genom
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 21 2012 09:15am
Quote (SCXiao @ 21 Jun 2012 17:11)
IM program som man kan köra msn/irc/facebookchatt osv genom


K, kanske man ska skaffa skiten då, huehue.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll