Tjena pajsare!
Om det finns någon blogg-intresserad där ute så vill jag bara dela med mig lite av mitt mästerverk. Eller ja,
http://emilthebo.blogg.se/ iaf haha. Slänger väl upp en cirka 5-10 inlägg om dagen så det finns alltid nånting att göra. Målet är väl att försöka med en annan polare att komma med på bloggtoppens "Aktivitets" sida till att börja med. Sen att blogga om allt möjligt och inte om fashion och mode som vad cirka 80% av den svenska bloggvärlden är. Jockiboi står väl för cirka 10% av den andra delen antar jag.
Roliga med kråksången är att jag nu sökt en massa stativjobb överallt så jag hoppas på att få komma med. Dvs, då blir det mer drag på skiten
Kommentera gärna vad ni tycker och kom med tips om vad nästa inlägg ska handla om. Ingenting jag skulle kunna skämmas för.This post was edited by FredrikSnortare on May 16 2012 02:07pm