d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blogg! > 2012
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 16 2012 02:05pm
Tjena pajsare!

Om det finns någon blogg-intresserad där ute så vill jag bara dela med mig lite av mitt mästerverk. Eller ja, http://emilthebo.blogg.se/ iaf haha. Slänger väl upp en cirka 5-10 inlägg om dagen så det finns alltid nånting att göra. Målet är väl att försöka med en annan polare att komma med på bloggtoppens "Aktivitets" sida till att börja med. Sen att blogga om allt möjligt och inte om fashion och mode som vad cirka 80% av den svenska bloggvärlden är. Jockiboi står väl för cirka 10% av den andra delen antar jag.

Roliga med kråksången är att jag nu sökt en massa stativjobb överallt så jag hoppas på att få komma med. Dvs, då blir det mer drag på skiten ;)

Kommentera gärna vad ni tycker och kom med tips om vad nästa inlägg ska handla om. Ingenting jag skulle kunna skämmas för.

This post was edited by FredrikSnortare on May 16 2012 02:07pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 16 2012 02:08pm
Quote (FredrikSnortare @ 16 May 2012 22:05)
Tjena pajsare!

Om det finns någon blogg-intresserad där ute så vill jag bara dela med mig lite av mitt mästerverk. Eller ja, http://emilthebo.blogg.se/ iaf haha. Slänger väl upp en cirka 5-10 inlägg om dagen så det finns alltid nånting att göra. Målet är väl att försöka med en annan polare att komma med på bloggtoppens "Aktivitets" sida till att börja med. Sen att blogga om allt möjligt och inte om fashion och mode som vad cirka 80% av den svenska bloggvärlden är. Jockiboi står väl för cirka 10% av den andra delen antar jag.

Roliga med kråksången är att jag nu sökt en massa stativjobb överallt så jag hoppas på att få komma med. Dvs, då blir det mer drag på skiten ;)

Kommentera gärna vad ni tycker. =)


statistjobb menar du va?
Det låter föga utmanande att agera stativ. Såtillvida att du inte menar för en systemkamera. Långa slutartider skulle isåfall ställa till det ordentligt för dina karriärmöjligheter!
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 16 2012 02:11pm
Quote (Fil @ May 16 2012 10:08pm)
statistjobb menar du va?
Det låter föga utmanande att agera stativ. Såtillvida att du inte menar för en systemkamera. Långa slutartider skulle isåfall ställa till det ordentligt för dina karriärmöjligheter!


Jag måste erkänna att jag skrev så jävla snabbt där att jag verkligen inte ens tänkte på att jag skrev det, men vi låter det vara orört så folk får skratta åt mitt misstag. :thumbsup:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 16 2012 02:13pm


Meh

knark är bajs
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 16 2012 02:15pm
Quote (FredrikSnortare @ 16 May 2012 22:11)
Jag måste erkänna att jag skrev så jävla snabbt där att jag verkligen inte ens tänkte på att jag skrev det, men vi låter det vara orört så folk får skratta åt mitt misstag.  :thumbsup:


Haha, jag såg möjligheten att plocka gratis humorpoäng iallafall! Jag gjorde kanske inte en Johan Glans av det men vad fan.. !

Återkom om du får några statistjobb! Då kan det rentav bli intressant att läsa om!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 16 2012 02:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 May 2012 22:13)
http://emilthebo.blogg.se/images/2012/pic_202783000.jpg

Meh

knark är bajs


teh fuck?

E: Vill du ha tips om bloggande pm'a Little_Brother, han jobbar som fluffer och bloggar om det. Tror du kan få bra tips därifrån!

This post was edited by PlaaD on May 16 2012 02:16pm
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 16 2012 02:17pm
Quote (Fil @ May 16 2012 10:15pm)
Haha, jag såg möjligheten att plocka gratis humorpoäng iallafall! Jag gjorde kanske inte en Johan Glans av det men vad fan.. !

Återkom om du får några statistjobb! Då kan det rentav bli intressant att läsa om!


Skulle det inte vara jävligt nice att jobba som ett stativ då?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 16 2012 02:18pm
Quote (FredrikSnortare @ 16 May 2012 22:17)
Skulle det inte vara jävligt nice att jobba som ett stativ då?


Nja, tror inte det. Jag fotograferar som hobby och inser vilken svår uppgift mitt stativ har. Åtminstone när det är en kamera på.
Ska man hålla en blixt så är det inte lika noga. Bara det är nått sånär rätt riktning på skiten så..
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 16 2012 02:26pm
Quote (Fil @ May 16 2012 10:18pm)
Nja, tror inte det. Jag fotograferar som hobby och inser vilken svår uppgift mitt stativ har. Åtminstone när det är en kamera på.
Ska man hålla en blixt så är det inte lika noga. Bara det är nått sånär rätt riktning på skiten så..


Imorgon får du en bild på mig när jag jobbar som ett stativ!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 16 2012 02:27pm
Quote (FredrikSnortare @ 16 May 2012 22:26)
Imorgon får du en bild på mig när jag jobbar som ett stativ!


Tips: Jobba som blixtstativ!
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll