d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 2 2012 06:56am
Som de flesta av er HoN-spelare vet, så tänkte jag skapa en 2v2 turneringen här för swe-sub och våra irl m8s, så tänkte ta upp lite regler nu då.

Modes vi kommer köra:

Forest of caldavar
Banning pick
2vs2

Kommer köra mid only, först till 5 kills/2 torn
Ingen jungel
Inga runor

Endast svenskar får vara med, även de som inte har d2jsp (sålänge du faktiskt känner personen i fråga)

När ni signar upp er här så får ni skriva vilket acc ni kommer lira på, samt ditt och din partners jsp account (förutom om han inte har d2jsp)

Om ni vill bidra med forum guld så kan ni skicka det till mig med en kommentar att det är till HoN turneringen, eller så fixar jag en mediator (får se om det är nödvändigt).

Lag nr 1 kommer få 50% av forum guldet
Lag nr 2 kommer få 35% av forum guldet
Lag nr 3 kommer få 15% av forum guldet

Börjar med att signa upp mig och en irl polare

Orvar/LePikachu
-/Zenjiine

GL & HF :thumbsup:

This post was edited by Orvar on Apr 2 2012 06:58am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 2 2012 07:53am
banning draft
och att hosta gamesen med tournament rules 2vs2 (så blir startguldet rätt)
/roll 100
högsta får välja antingen sida eller first/2ndpick

Signar upp mig med:

Jsp: pawa
ingame: PhilMcHunt

Jsp: Warriv
ingame: lovestospoon
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 2 2012 08:05am
Quote (pawa @ Apr 2 2012 02:53pm)
banning draft
och att hosta gamesen med tournament rules 2vs2 (så blir startguldet rätt)
/roll 100
högsta får välja antingen sida eller first/2ndpick

Signar upp mig med:

Jsp: pawa
ingame: PhilMcHunt

Jsp: Warriv
ingame: lovestospoon


Right, blev fel nu ^^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 2 2012 08:08am
signing

fisksos@HoN

tar med typ r4mses om han vill, annars väljer jag en annan rlpolare

r4mses = rebar@hon

eller som du vill


ChingeR @ jsp --- FiskSoS @ HoN
r4mses @ jsp ---- Rebar @ HoN

This post was edited by ChingeR on Apr 2 2012 08:09am
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 2 2012 09:26am
LoL > HoN

kör 1v2 mot er eZ.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 2 2012 09:46am
Måste min mate vara från D2jsp?

E/ Nwm. Ja läste inte hela posten.



Jag återkommer med min mate.

Troligtvis blir det

Zetcord + Setcord.

(Jag) (mate)

This post was edited by Spetch on Apr 2 2012 09:48am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 2 2012 10:14am
Signar
SuperMarcus ( Jag )
Haxarn ( Sofft )
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 2 2012 11:15am
När kommer den att äga rum?

This post was edited by x17 on Apr 2 2012 11:15am
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 2 2012 11:32am
Tror jag signar trots att jag inte lirar hon längre :3


jag: __``_
han: _``__

är accen.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 2 2012 12:07pm
Quote (Spetch @ Apr 2 2012 05:46pm)
Måste min mate vara från D2jsp?

E/ Nwm. Ja läste inte hela posten.



Jag återkommer med min mate.

Troligtvis blir det

Zetcord + Setcord.

(Jag)        (mate)




E/

Zpetch + Setcord blir det
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll