Som de flesta av er HoN-spelare vet, så tänkte jag skapa en 2v2 turneringen här för swe-sub och våra irl m8s, så tänkte ta upp lite regler nu då.
Modes vi kommer köra:
Forest of caldavar
Banning pick
2vs2
Kommer köra mid only, först till 5 kills/2 torn
Ingen jungel
Inga runor
Endast svenskar får vara med, även de som inte har d2jsp (sålänge du faktiskt känner personen i fråga)
När ni signar upp er här så får ni skriva vilket acc ni kommer lira på, samt ditt och din partners jsp account (förutom om han inte har d2jsp)
Om ni vill bidra med forum guld så kan ni skicka det till mig med en kommentar att det är till HoN turneringen, eller så fixar jag en mediator (får se om det är nödvändigt).
Lag nr 1 kommer få 50% av forum guldet
Lag nr 2 kommer få 35% av forum guldet
Lag nr 3 kommer få 15% av forum guldet
Börjar med att signa upp mig och en irl polare
Orvar/LePikachu
-/Zenjiine
GL & HF
This post was edited by Orvar on Apr 2 2012 06:58am