Om du hade magiska fingrar och fick flytta release-datumet på ett spel till imorgon, men du fick bara välja ett. Vilket skulle du då välja?
Rösta som bossar nu swesubbare!
Personligen tar jag Diablo 3 såklart. Jag spelar ju en del fast inte alls varierat, så det är ett lätt val för mig.
Vad tar du och varför?
God natt!
Poll 8 av 100.