d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Du Har Magiska Fingrar Och Får Flytta Releasen > På Ett Av Dessa Spel Tills I Morgon.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 7 2012 07:32pm
Om du hade magiska fingrar och fick flytta release-datumet på ett spel till imorgon, men du fick bara välja ett. Vilket skulle du då välja?

Rösta som bossar nu swesubbare!

Personligen tar jag Diablo 3 såklart. Jag spelar ju en del fast inte alls varierat, så det är ett lätt val för mig.

Vad tar du och varför?



God natt!






Poll 8 av 100.
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Feb 7 2012 07:36pm
D3!
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 7 2012 07:56pm
Quote (Skullkraker @ Feb 8 2012 01:36am)
D3!


obv
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Feb 7 2012 08:25pm
Jag har magiska fingrar.
at least thats what she said
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Feb 7 2012 10:48pm
Antagligen HotS, sedan hade jag gnällt över imba units för att jag är dålig och inte kan kontra och spelat Minecraft istället.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 8 2012 12:56am
Starcraft II HotS!

Terran får en unit som kan döda Zealot!!!!!!!!!!11!!!11111111!!!!!!!111!!!!

fantastiskt

This post was edited by Svartermetalisk on Feb 8 2012 01:10am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 8 2012 01:09am
GTA V

jag kommer aldrig ha tillräckligt med tid för att nöta diablo3 hardcore, och det kommer kännas helt värdelöst att lira som casual. tyvärr.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Feb 8 2012 01:10am
Väljer GTA då de andra jag tänkt köpa kommer ut snart ändå.

The Last Guardian eller Bioshock Infinite skulle annars smaka rätt gött.



This post was edited by GuZ on Feb 8 2012 01:12am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 8 2012 01:37am
Guild wars äger ju, men 2:an ser lite väl ovanligt ut med vapen :S ska det inte vara medeltidsstuk?
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Feb 8 2012 03:36am
d2
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll