d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Ska Du Spela Diablo 2 Ladder Reset?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 24 2011 07:14pm


Vem ska spela D2 resten???






Dags att bunkra upp!!!








Och vem hittar den första shakon? :O






Poll 3 av 100.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 24 2011 07:15pm
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 24 2011 07:24pm
Ja / Nej hade räckt.
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
Oct 24 2011 07:27pm
Ja, jag är redan med i ett av team:en som finns här i Swe Sub!

FAMILJEN!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 24 2011 07:48pm
Quote (vandalen @ 25 Oct 2011 03:24)
Ja / Nej hade räckt.


Har du inte lärt dig hur Litttle_Brothers pro polls är? -.---


Quote (fiend3n @ 25 Oct 2011 03:27)
Ja, jag är redan med i ett av team:en som finns här i Swe Sub!

FAMILJEN!


:D

:thumbsup:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Oct 25 2011 02:27am
[x]Ja, jag är Sensei i Koskenkurwa Dojo
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Oct 25 2011 02:28am
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2011 10:27)
[x]Ja, jag är Sensei i Koskenkurwa Dojo


bezt team rus ))
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 25 2011 02:29am
[x] Ja, har ett team (ej swe sub team).

FAMILJEN!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 25 2011 02:50am
FAMILJEN!

Vet ej om jag ska lira dock :blush:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 25 2011 02:52am
Ja, jag är redan med i ett av team:en som finns här i Swe Sub!


TEAM SWEDEN!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 25 2011 03:21am
Jag spelar D2 men kör Non-ladder.

5.56% (1 Votes)



like a boss
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll