Halloween börjar närma sig och en del av oss har ju faktiskt ett liv utanför d2jsp. Ni har nu chansen att vinna skinande guldpengar!
Det enda du behöver göra är att när du har klätt ut dig för halloweenfesten / ut och tigga godis / whatever dina planer är, att
ta ett kort på dig själv med en namnskylt där man ser ditt d2jsp nick!Den 3:e November kommer jag samla de bilder som postats och göra en poll á la litttle_brother där vi röstar fram vår favoritkostym.
Mizk har gått med på att agera mediator för den här tävlingen, vill du sponsra prispotten så skicka valfri summa till honom med "swesub halloweentävling" kommentar eller liknande.
den 23 oktober 2011 14:18:32 Sent -100.00 (5,208.32 -> 5,108.32) to mizK (1,244.25 -> 1,344.25) Swesub halloweentävling
Lycka till!
