Tjenare allihoppa..
är svensk
och undrar bara , nån som har en Stjärna över ( som sitter bredvid ditt namn , på d2jsp ) ?
Säger bara detta för jag har aldrig haft en stjärna förr... och skulle gärna vilja ''Känna på '' hur det är att ha en stjärna.... vore så jäkla kul..
kan erkänna och säga att ja vet att dom kan vara dyra?? eller man inte vill ge men är man shysst och givmild.. så har jag tur o får en

haha
men... hör av er här ? och tack för att ni tagit tid och läst här

may god be with me ..