d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blondiner, Problemet I Trafiken.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Nov 23 2010 03:39pm
Min farsa ragear alltid när han kör bil och att idioter inte fattar hur man kör. "Har de ärvt körkortet eller?" - "Har de fått körtkortet i flingpaketen eller?" osv. Här är anledningen.

Fick även detta av farsan på mail! Ingen aning ifall de är old eller skit. Jag har inte sett, så det är därför jag postar.






This post was edited by Jonsson on Nov 23 2010 03:44pm
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Nov 23 2010 03:39pm


Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Nov 23 2010 03:40pm

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 23 2010 03:40pm
gg
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 23 2010 03:42pm
vilka tuttar !

E: dom verkar lika dumma båda två :P

This post was edited by TB4g on Nov 23 2010 03:43pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 23 2010 03:44pm
ROFL
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Nov 23 2010 03:53pm
Hahahaahha!
Member
Posts: 3,529
Joined: May 31 2008
Gold: 499.71
Nov 23 2010 03:55pm
har bara hört den som historia, det var dock några år sedan.
aldrig sett den i bildspel :)
dock jävligt vass
Member
Posts: 40,753
Joined: Sep 2 2008
Gold: 0.00
Nov 23 2010 03:56pm
xDDDDDDd epic
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 23 2010 04:05pm
fyfan va bra :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll