d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hjelp Til Mei
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 21 2010 07:10am
Login Error: Account disabled.



Vad kan detta bero på?

Brorsan som råkat ut för detta.
Och ja, han har använt contact form. Men har ej fått något svar på 24 timmar.

_______

No ban me cuz post dis pliiz
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 21 2010 07:11am
Antagligen har han blivit bannad? :P
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 21 2010 07:11am
Quote (SCXiao @ 21 Sep 2010 15:11)
Antagligen har han blivit bannad? :P


Group: Members

Och inge locked / scammer tag
Inte heller några multi accusations eller scamming accusations riktade emot honom.
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 10 2008
Gold: 298.00
Sep 21 2010 07:14am
Got pwn'd
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 21 2010 07:15am
Quote (Dreamfuel @ 21 Sep 2010 14:11)
Group: Members

Och inge locked / scammer tag
Inte heller några multi accusations eller scamming accusations riktade emot honom.


du har väl nå annat multi han kan få låna, tyckte beatl om de var han du mena var rätt irriterande endå så
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 21 2010 07:17am
Quote (Ekaan @ 21 Sep 2010 15:15)
du har väl nå annat multi han kan få låna, tyckte beatl om de var han du mena var rätt irriterande endå så


Klart jag har. Men då han är helt legit så vill varken han eller jag att han ska åka dit på multi.

Vi skickar inte ens fgs mellan varandra, för att vi har blivit tillsagda att syskon ej får göra det.

Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Sep 21 2010 07:17am
Quote (Dreamfuel @ 21 Sep 2010 15:17)
Klart jag har. Men då han är helt legit så vill varken han eller jag att han ska åka dit på multi.

Vi skickar inte ens fgs mellan varandra, för att vi har blivit tillsagda att syskon ej får göra det.


orly
Go Back To Svenska Topic List
Closed New Topic New Poll