d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
123100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 10 2009 04:28am
This post was automatically split from this topic: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229913&f=79

Quote (chingah @ 10 Dec 2009 12:20)
inget ord det dära :<


Approved by Martins rättstavningsprogram.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 10 2009 04:36am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 11:06)
ohhaitharbrahwhatyouuptoexcepttheregularfaggotry?


Skewhla ! Nån jävla föreläsning, sen luciatraning :€
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 04:37am
Quote (snoramej @ 10 Dec 2009 11:36)
Skewhla ! Nån jävla föreläsning, sen luciatraning :€


Min polare somnade när han stod i luciatåget förra året :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 04:54am
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 11:20)
inget ord det dära :<


du är för dålig för att kasta sten
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 05:06am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 11:54)
du är för dålig för att kasta sten


Amen DuUuUUuuUura?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 05:07am
1500. Was ez

This post was edited by chingah on Dec 10 2009 05:07am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 05:14am
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 12:07)
1500. Was ez


det räknas inte om man dubbelpostar

din sig är fet btw
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 10 2009 05:36am
Ris, schnitzel och bearnaisesås spetsad med dijonsenap..
Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt gott :wub:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 10 2009 05:39am
Quote (hestJaevel @ Dec 10 2009 12:36pm)
Ris, schnitzel och bearnaisesås spetsad med dijonsenap..
Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt gott :wub:


GE MIG!

ny sig btw :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 10 2009 05:58am
Quote (hestJaevel @ 10 Dec 2009 12:36)
Ris, schnitzel och bearnaisesås spetsad med dijonsenap..
Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt gott :wub:


är? :P
Go Back To Svenska Topic List
123100Next
Closed New Topic New Poll