☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
1
2
3
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 5572
Replies: 999
Track Topic
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#1
Nov 25 2009 07:04am
This post was automatically split from this topic:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229911&f=79
Quote (Litttle_Brother @ 25 Nov 2009 13:55)
Ll jag vaknade precis
nab.
det var just strömavbrott här
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#2
Nov 25 2009 07:05am
Quote (Nickeee @ 25 Nov 2009 14:04)
nab.
det var just strömavbrott här
lol, jag kommer msn, men iaf, vi hade vattenavbrott i Måndags
Det var en läcka i ledningarna ^^
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#3
Nov 25 2009 07:27am
Vad gör alla då?
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#4
Nov 25 2009 07:28am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 25 2009 02:27pm)
Vad gör alla då?
Sitter och plockar lite med signaturen.
Blir suddigt vad jag än gör ju ;\
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#5
Nov 25 2009 07:31am
Quote (GuZ @ 25 Nov 2009 14:28)
Sitter och plockar lite med signaturen.
Blir suddigt vad jag än gör ju ;\
okej
gl hf med det då ^^
JAg har inget o göra atm, är förkyld och for ej till skolan idag, funderar på att köra en dota ^^
Mindring
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold
:
27.90
#6
Nov 25 2009 08:15am
Quote (GuZ @ 25 Nov 2009 15:28)
Sitter och plockar lite med signaturen.
Blir suddigt vad jag än gör ju ;\
Varför?
tycker den du har nu är riktigt fet!
Marcusd0
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#7
Nov 25 2009 08:16am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Nov 2009 15:31)
okej
gl hf med det då ^^
JAg har inget o göra atm, är förkyld och for ej till skolan idag, funderar på att köra en dota ^^
Varit 3 timmar i ett mörkerrum med en tjej
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#8
Nov 25 2009 08:17am
Quote (Marcusd0 @ Nov 25 2009 03:16pm)
Varit 3 timmar i ett mörkerrum med en tjej
gz virginity gone, ty.
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#9
Nov 25 2009 08:18am
Quote (Mindring @ Nov 25 2009 03:15pm)
Varför?
tycker den du har nu är riktigt fet!
Tänkte bara ändra lite grejor men skiter i det tills vidare för att inte förvärra det hela
Marcusd0
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#10
Nov 25 2009 08:21am
Quote (ZippYz @ 25 Nov 2009 16:17)
gz virginity gone, ty.
was ez.
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact