d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
123100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 09:16am
This post was automatically split from this topic: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45229910&f=79

Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 04:15pm)
umad.


no umad. Varför peta ^_^ ?

This post was edited by ZippYz on Nov 17 2009 09:16am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 09:18am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 16:16)
no umad. Varför peta ^_^ ?


kittla bröstvårtan lite
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 09:20am
Quote (ZippYz @ Nov 17 2009 03:15pm)
Peta? Fjoll-Marcus :D Man ska KLÄMMA!


Man ska använda munnen!
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 09:21am
Quote (Ekaan @ Nov 17 2009 04:18pm)
kittla bröstvårtan lite


Han sa att han fick smink för att han peta på en tjejs bröst. Sminkar dom bröstvårtan också eller?

Quote (Svartermetalisk @ Nov 17 2009 04:20pm)
Man ska använda munnen!


Jo det funkar också bra! :)

This post was edited by ZippYz on Nov 17 2009 09:21am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 17 2009 09:21am
Quote (Marcusd0 @ 17 Nov 2009 16:09)
Hej, mina händer luktar smink.


dont know bout you men dom brudar jag haft brukar inte sminka sina bröst.
weird.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 09:23am
haha får man smink om man petar på tjejers bröst? trodde man fick örfilar...

This post was edited by SpAz. on Nov 17 2009 09:23am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 09:26am
Quote (Alphabetz @ Nov 17 2009 03:21pm)
dont know bout you men dom brudar jag haft brukar inte sminka sina bröst.
weird.


mm tänkte också på detta :Rofl:

Quote (SpAz. @ Nov 17 2009 03:23pm)
haha får man smink om man petar på tjejers bröst? trodde man fick örfilar...https://static.flashback.info/img/smilies2/evilgrin39.gif


Enlight min erfarenhet beror det på hur full tjejen är :P
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:37am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Nov 2009 17:26)
mm tänkte också på detta :Rofl:



Enlight min erfarenhet beror det på hur full tjejen är :P


Vilket argument vi fick av detta, som inte ens stämmer b)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 09:37am
ååh nej en av mina släktingar i dalarna har lagt till mig på msn han e fett gay.. hur ska ja göra för inte göra han ledsen..
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:38am
Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 17:37)
ååh nej en av mina släktingar i dalarna har lagt till mig på msn han e fett gay.. hur ska ja göra för inte göra han ledsen..


Blocka han och säg att du aldrig loggar in på msn.
Go Back To Svenska Topic List
123100Next
Closed New Topic New Poll