d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Omg Plz Help > .
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:10am
nu äre så att jag kommer bli anmäld för misshandel :S för jag knuffa en killen som stod och garva åt mig.... själv tänker jag: inte kan en knuff va misshandel ffs?:S (killen har inte alla hästar i stallet)

help me
Banned
Posts: 1,993
Joined: Apr 21 2009
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 5 2009 09:11am
vadå jag har bara kor och en kat men inga hästar :PP
Member
Posts: 25,848
Joined: Jun 10 2007
Gold: 662.02
Nov 5 2009 09:12am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:10pm)
nu äre så att jag kommer bli anmäld för misshandel :S för jag knuffa en killen som stod och garva åt mig.... själv tänker jag: inte kan en knuff va misshandel ffs?:S (killen har inte alla hästar i stallet)

help me


skada han sig eller?
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:12am
Well säg att du inte gjorde ngt o säg till killen om du anmäller kmr hugga dig.

Btw, låter som du är nerden, han stog o garva åt mig ? ^^
anyways.. gL

This post was edited by b3nno on Nov 5 2009 09:13am
Member
Posts: 12,427
Joined: Jun 30 2008
Gold: 0.00
Nov 5 2009 09:13am
Om du säger att du inte gjort något och det inte finns vittnen så står det ord mot ord och eftersom att det är killen som anmäler DIG så måste han bevisa att det var du som gjorde något.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:15am
Quote (niklas93 @ Nov 5 2009 03:13pm)
Om du säger att du inte gjort något och det inte finns vittnen så står det ord mot ord och eftersom att det är killen som anmäler DIG så måste han bevisa att det var du som gjorde något.


hahaha ÄKTA HAsse <3
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:15am
Quote (znk3d @ Nov 5 2009 03:12pm)
skada han sig eller?


nee;P
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:16am
Quote (b3nno @ Nov 5 2009 03:12pm)
Well säg att du inte gjorde ngt o säg till killen om du anmäller kmr hugga dig.

Btw, låter som du är nerden, han stog o garva åt mig ? ^^
anyways.. gL


nerd?:'d fick skäll av lärare för jag kasta flaskor i korridoren som inte hade någon kork XD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 5 2009 09:17am
Prata med ditt lokala mc gäng om att hota snubben tills han lägger ner åtalet.

Kostar nog en del cash dock.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 5 2009 09:17am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:16)
nerd?:'d fick skäll av lärare för jag kasta flaskor i korridoren som inte hade någon kork XD


Du är "Korkad" ~~
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll