Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:15pm)
Oj, träffade jag en öm punkt?

Låt mig gissa, du har dyslexi precis som alla andra på internet
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC
jävla snobb
This post was edited by heartless10 on Aug 26 2009 12:17pm