d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
12325Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:11pm
Här e en topic med Någorlunda bra grejer besök gärna den å kolla om ni needar ngt :D


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=34583121&f=54&st=0#entry221448296

This post was edited by heartless10 on Aug 26 2009 12:12pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Aug 26 2009 12:13pm
Lär dig svenska så ska jag tänka på saken.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:13pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:13pm)
Lär dig svenska så ska jag tänka på saken.


lol? dra åt helvete?
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Aug 26 2009 12:15pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:13)
lol? dra åt helvete?


Oj, träffade jag en öm punkt? :(
Låt mig gissa, du har dyslexi precis som alla andra på internet
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:16pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:15pm)
Oj, träffade jag en öm punkt? :(
Låt mig gissa, du har dyslexi precis som alla andra på internet


jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC

jävla snobb

This post was edited by heartless10 on Aug 26 2009 12:17pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 26 2009 12:17pm
E-Drama, We luv it.
Member
Posts: 20,799
Joined: Jul 17 2007
Gold: 6,256.01
Aug 26 2009 12:17pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 20:16)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC


din topic? vet du att det är du som bryter mot foum regler och ingen annan?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:17pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 20:16)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC


o herregud, far åt helvete, att du kommer in här till sweforumet med denna jävla attityden och gör reklam för dina jävla pissitems... nej stick sånna som dig vill vi inte ha här!

over and out - pawa
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:17pm
Quote (Vogan @ Wed, Aug 26 2009, 06:17pm)
din topic? vet du att det är du som bryter mot foum regler och ingen annan?


för att?
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Aug 26 2009 12:18pm
Sälj skiten till akara.

This post was edited by Brasken on Aug 26 2009 12:18pm
Go Back To Svenska Topic List
12325Next
Closed New Topic New Poll