d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1400140024003400440055001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 05:09am
Quote (Alphabetz @ May 5 2013 01:05pm)
Vettefan egentligen. Det mesta ligger ändå i att jag inte orkar logga in för att det inte görs automatiskt. Och för att jag inte kör med standardflikar längre.
Men nu är jag väl här igen ett tag får jag hoppas. Flickvännen gjorde nyss slut så behöver lite internetbekräftelse så ni kan ju alla inleda med att berätta hur söt jag är :wub:

Allt bra med er och sånt där?





:hug:


Aha fan vad jobbigt ni var ihop ganska länge va? .o

jo det är nice, vore dumt att klaga :=)

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 5 2013 05:11am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 12:09)
Aha fan vad jobbigt ni var ihop ganska länge va? .o

jo det är nice, vore dumt att klaga :=)


2-3 år, give or take. Yes, det suger rätt mycket hästpung just nu alltså.

Skönt att höra! Allt väl med sthlm och så? :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 05:13am
Quote (Alphabetz @ May 5 2013 01:11pm)
2-3 år, give or take. Yes, det suger rätt mycket hästpung just nu alltså.

Skönt att höra! Allt väl med sthlm och så? :)


Aa, den är tung

Du får kurera dig med solsken och ungt kjoltyg, det är ju trots allt sommar B)

Jo absolut, vädret är göttmos här B) B)

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 5 2013 05:15am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 12:13)
Aa, den är tung

Du får kurera dig med solsken och ungt kjoltyg, det är ju trots allt sommar B)

Jo absolut, vädret är göttmos här B) B)


Haha yes, får bli något sånt!
Vädret i Sundsvall är lite skevt, önskar att det pissade ner regn så att man kunde überdeppa och gråta lite mer. Men ack, jävla sol
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 5 2013 05:23am
Quote (Chefen @ 4 May 2013 23:06)
bjuder på lite mer bilder på kärran för dom som är sugen! och vet att filén är en jävel på att snygga till bilder så du är välkommen, dock tagna med en taskig sony s så kanske inte går att göra nått åt

http://i44.tinypic.com/30rprw0.jpg
http://i41.tinypic.com/fkse1v.jpg
så här ser chefs hytten ut! sliten men inte ner sutten.. och mkt kablar och skit (till mappningen osv) men ska bytas ut all klädsel i hela bilen :)

http://i42.tinypic.com/dw2tea.jpg


ska försöka få fram en ordentlig kamera & en gopro, och styra en ordentlig mappning så det går rent, så bjuder jag på mer matrial :)


några öl gjorde att jag glömde visa bilden på spisen! ;) kanske den viktigaste bilden


Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 5 2013 05:32am
Quote (Chefen @ May 5 2013 12:23pm)
några öl gjorde att jag glömde visa bilden på spisen! ;) kanske den viktigaste bilden

http://i39.tinypic.com/30hwyg9.jpg


den som stog på åland?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 5 2013 05:36am
Quote (DUNK3LHEIT @ 5 May 2013 11:32)
den som stog på åland?


yes box! fast inte i det utförandet. kommer mer godis också :)
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 5 2013 05:37am
Det kanske låter gott.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 5 2013 06:25am
Quote (Alphabetz @ 5 May 2013 13:05)
Vettefan egentligen. Det mesta ligger ändå i att jag inte orkar logga in för att det inte görs automatiskt. Och för att jag inte kör med standardflikar längre.
Men nu är jag väl här igen ett tag får jag hoppas. Flickvännen gjorde nyss slut så behöver lite internetbekräftelse så ni kan ju alla inleda med att berätta hur söt jag är :wub:

Allt bra med er och sånt där?





:hug:


Nu igen? När i helvete ska hon lära sig att du är det bästa som hänt henne?

BROR!!

Har saknat dig!

This post was edited by Fil on May 5 2013 06:25am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 5 2013 06:36am
Quote (Alphabetz @ 5 May 2013 13:05)
Vettefan egentligen. Det mesta ligger ändå i att jag inte orkar logga in för att det inte görs automatiskt. Och för att jag inte kör med standardflikar längre.
Men nu är jag väl här igen ett tag får jag hoppas. Flickvännen gjorde nyss slut så behöver lite internetbekräftelse så ni kan ju alla inleda med att berätta hur söt jag är :wub:

Allt bra med er och sånt där?





:hug:


Hayyy
:hug:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400140024003400440055001Next
Closed New Topic New Poll