bjuder på lite mer bilder på kärran för dom som är sugen! och vet att filén är en jävel på att snygga till bilder så du är välkommen, dock tagna med en taskig sony s så kanske inte går att göra nått åt
http://i44.tinypic.com/30rprw0.jpg
http://i41.tinypic.com/fkse1v.jpg
så här ser chefs hytten ut! sliten men inte ner sutten.. och mkt kablar och skit (till mappningen osv) men ska bytas ut all klädsel i hela bilen

http://i42.tinypic.com/dw2tea.jpg
ska försöka få fram en ordentlig kamera & en gopro, och styra en ordentlig mappning så det går rent, så bjuder jag på mer matrial
