d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399539963997399839995001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2013 04:39pm
Quote (Makta @ 4 May 2013 23:37)
Jag gick ner på affären i shorts t-shirt och bomber jacka i december. Inga problem b) Den enda gången jag har känt mig frusen det senaste året var när vi stop på ett öppet fält när det blåste och regnade i cirkus 3 timmar. Lite kallt då! :ph34r:


Starkt.
Bara araber & falskblod som fryser!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 04:40pm
Gubbjävel blir arg när jag har svårt att svara på hans fråga.. han stämplar först remsa hos mig, sen frågar han.. "Vad står det på ...............?" Sa aldrig vad står det på vad, försökte luska ut vad han menade, på remsan, någon annanstans? Och han blev riktigt upprörd över att jag inte visste vad han menade.. Fick ur sig till slut att vad står det på tåget, att vilket håll den åker mot.. Men förfan gubbjävel säg det direkt då.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 04:41pm
Testosteronnivån i chatten är off the charts

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2013 04:43pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 23:41)
Testosteronnivån i chatten är off the charts


Vi hoppas på att alstra energi nog för att återföda Trophy ju!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 4 2013 05:06pm
bjuder på lite mer bilder på kärran för dom som är sugen! och vet att filén är en jävel på att snygga till bilder så du är välkommen, dock tagna med en taskig sony s så kanske inte går att göra nått åt



så här ser chefs hytten ut! sliten men inte ner sutten.. och mkt kablar och skit (till mappningen osv) men ska bytas ut all klädsel i hela bilen :)




ska försöka få fram en ordentlig kamera & en gopro, och styra en ordentlig mappning så det går rent, så bjuder jag på mer matrial :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2013 05:08pm
Spetch är i Norrköping och raggar småflickor utan att säga till mig :(

Dat betrayal...
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 05:08pm
Quote (Chefen @ 5 May 2013 01:06)
bjuder på lite mer bilder på kärran för dom som är sugen! och vet att filén är en jävel på att snygga till bilder så du är välkommen, dock tagna med en taskig sony s så kanske inte går att göra nått åt

http://i44.tinypic.com/30rprw0.jpg
http://i41.tinypic.com/fkse1v.jpg
så här ser chefs hytten ut! sliten men inte ner sutten.. och mkt kablar och skit (till mappningen osv) men ska bytas ut all klädsel i hela bilen :)

http://i42.tinypic.com/dw2tea.jpg


ska försöka få fram en ordentlig kamera & en gopro, och styra en ordentlig mappning så det går rent, så bjuder jag på mer matrial :)


Ser ut som en bil. Sen är alla bilar same shit för mig, så länge man kommer från punkt A till punkt B så är det en bra bil.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 4 2013 05:14pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 23:08)
Ser ut som en bil. Sen är alla bilar same shit för mig, så länge man kommer från punkt A till punkt B så är det en bra bil.


sen om man kommer dit på 5 sekunder eller 10 minuter är ju en annan femma? ;)

är atm 0.5 hk per kg :) vet att många här inne älskar datorer,dataspel,småtjejer och så vidare, men vet att det är några bil intresserade varpå jag laddade upp några bilder till dom
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2013 05:20pm
Quote (Chefen @ 5 May 2013 01:06)
bjuder på lite mer bilder på kärran för dom som är sugen! och vet att filén är en jävel på att snygga till bilder så du är välkommen, dock tagna med en taskig sony s så kanske inte går att göra nått åt

http://i44.tinypic.com/30rprw0.jpg
http://i41.tinypic.com/fkse1v.jpg
så här ser chefs hytten ut! sliten men inte ner sutten.. och mkt kablar och skit (till mappningen osv) men ska bytas ut all klädsel i hela bilen :)

http://i42.tinypic.com/dw2tea.jpg


ska försöka få fram en ordentlig kamera & en gopro, och styra en ordentlig mappning så det går rent, så bjuder jag på mer matrial :)


Ser ut att vara en riktigt rolig lekbil, gillar tidiga 3-serien
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 05:20pm
Quote (Chefen @ 5 May 2013 01:14)
sen om man kommer dit på 5 sekunder eller 10 minuter är ju en annan femma? ;)

är atm 0.5 hk per kg :) vet att många här inne älskar datorer,dataspel,småtjejer och så vidare, men vet att det är några bil intresserade varpå jag laddade upp några bilder till dom


För mig kvittar det iofs om man kommer dit på 10min eller 5sekunder. Sen om man gillar sånt, kul för er ^^ Tänkte flika in vad jag tycker om bilar bara ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399539963997399839995001Next
Closed New Topic New Poll