d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1286628672868286928705001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 05:04pm
Quote (vandalen @ Oct 31 2012 01:00am)
Fel på frisyren.
Rätt på jackan.
Fel på damerna jag umgås med.

Och att du har koll på 09 "Cimon frisyr" säger mer om dig än vad min Everest jacka gör om mig.
Jag å andra sidan kommer inte med bortförklaringar om varför saker är som dom är.

Men tack vetja för dom 45 minuterna du la för att komma på vad du skulle skriva.
Tyvärr så funkar ju inte det psyk du styr med på mig ;>

Jag har Everest jacka, du har Paradise Hotel samt moped.




Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 30 2012 05:04pm
Arsenal vänder 0-4 till 7-5... Sjukaste jag varit med om.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 05:08pm
Quote (snoramej @ 31 Oct 2012 00:03)
hahaha


SNORAMEJ!

ONE OF A KIND!!!!!!!!!

Tjena, vad gör du en fin kväll som denna?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 05:09pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 31 2012 01:08am)
SNORAMEJ!

ONE OF A KIND!!!!!!!!!

Tjena, vad gör du en fin kväll som denna?


Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:09pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Oct 2012 01:08)
SNORAMEJ!

ONE OF A KIND!!!!!!!!!

Tjena, vad gör du en fin kväll som denna?


Vad i helvete snackar du om?

Quote (umade @ 31 Oct 2012 01:09)


This post was edited by snoramej on Oct 30 2012 05:09pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 05:09pm
Quote (snoramej @ 31 Oct 2012 00:09)
Vad i helvete snackar du om?


Jag frågade, vad gör du en fin kväll som denna?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:09pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Oct 2012 01:09)
Jag frågade, vad gör du en fin kväll som denna?


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 05:11pm
vadå du u even lift :S
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 30 2012 05:12pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 31 2012 01:11am)
vadå du u even lift :S


HAHAHAHA
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 30 2012 05:12pm
Quote (vandalen @ Oct 31 2012 12:00am)
Fel på frisyren.
Rätt på jackan.
Fel på damerna jag umgås med.

Och att du har koll på 09 "Cimon frisyr" säger mer om dig än vad min Everest jacka gör om mig.
Jag å andra sidan kommer inte med bortförklaringar om varför saker är som dom är.

Men tack vetja för dom 45 minuterna du la för att komma på vad du skulle skriva.
Tyvärr så funkar ju inte det psyk du styr med på mig ;>

Jag har Everest jacka, du har Paradise Hotel samt moped.


Det är ju från honom frisyren är känd, och bor man inte på en liten skitort så ser man en del folk varje dag, många med en rått-liknande frisyr, och då tänker man på Cimon.. Så ja, är ju inte så svårt!

Bortförklaringar? På vad? :mellow:
Jag har B-körkort sen ett tag tillbaka och bygger på moppen för att få något unikt och sedan få kunna ställa ut den på MC-mässan som hålls vartannat år i Stockholm, förhoppningsvis i Yamahas monter

Så, nu har jag slängt onödig tid på dig, men nu vet du iaf!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1286628672868286928705001Next
Closed New Topic New Poll