Quote (Chefen @ Jul 24 2012 10:56pm)
ouppfostrad.. en vakthund/snut/försvarets hundar arbetar inte så

lämna in en anonym klagan till hyresvärden
Mig stör det då inte men jag tycker synd om grannarna som har barn t.ex som garanterat sover en bra bit innan 23.
Quote (berhemuli @ Jul 24 2012 10:55pm)
haha, vår granne brevid har också en jävla hund.. eller näe, 2 st.. rottwailers.. skäller som fan varje gång man går upp för trapporna (bor i tredje våningen).. Så skaffade grannen på första våningen piano nyligen.. såndär stor rackare.. låter förjävligt.. aja bättre än förra grannarna som hade trumpet lektioner..
Musiker tar priset, jag växte upp brevid Södra Latin när dom körde musikshobang på kvällar.
ingen höjdare.