d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1223622372238223922405001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 04:17pm
Quote (Chefen @ Jul 24 2012 10:56pm)
ouppfostrad.. en vakthund/snut/försvarets hundar arbetar inte så ;) lämna in en anonym klagan till hyresvärden


Mig stör det då inte men jag tycker synd om grannarna som har barn t.ex som garanterat sover en bra bit innan 23.

Quote (berhemuli @ Jul 24 2012 10:55pm)
haha, vår granne brevid har också en jävla hund.. eller näe, 2 st.. rottwailers.. skäller som fan varje gång man går upp för trapporna (bor i tredje våningen)..  Så skaffade grannen på första våningen piano nyligen.. såndär stor rackare.. låter förjävligt.. aja bättre än förra grannarna som hade trumpet lektioner..


Musiker tar priset, jag växte upp brevid Södra Latin när dom körde musikshobang på kvällar.

ingen höjdare.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 24 2012 04:38pm
Vad är det för jävla stad ni bor i? =D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 24 2012 04:40pm
Godnatt alla snela :wub:
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 24 2012 04:48pm
Quote (Orvar @ Jul 25 2012 12:40am)
Godnatt alla snela :wub:


Vi andra då? :mad:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 24 2012 04:55pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jul 2012 00:17)
Mig stör det då inte men jag tycker synd om grannarna som har barn t.ex som garanterat sover en bra bit innan 23.



Musiker tar priset, jag växte upp brevid Södra Latin när dom körde musikshobang på kvällar.

ingen höjdare.


Ah jo, vår för granne hade piano och trumpet lektioner.. varje lördag och söndag från 08.00-10.00.. INTE KUL när man är bakis. Strö lektioner på vardagar också.. pianolektionerna var till nån jävligt efterbliven unge som aldrig klarade vidare än 15sekunder av början, så det blev alltid samma slinga om o om igen.. förihelvete lär dig unge!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 24 2012 05:00pm
Quote (berhemuli @ 25 Jul 2012 00:55)
Ah jo, vår för granne hade piano och trumpet lektioner.. varje lördag och söndag från 08.00-10.00.. INTE KUL när man är bakis.  Strö lektioner på vardagar också..  pianolektionerna var till nån jävligt efterbliven unge som aldrig klarade vidare än 15sekunder av början, så det blev alltid samma slinga om o om igen.. förihelvete lär dig unge!


Var en kille där min bror bodde förut som spelade tuba. Han brukade stå ute på balkongen och spela sovjets nationalsång.
Det var som både störande och så bisarrt att det blev roligt samtidigt. D:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 24 2012 05:01pm
Quote (Giraff @ 25 Jul 2012 01:00)
Var en kille där min bror bodde förut som spelade tuba. Han brukade stå ute på balkongen och spela sovjets nationalsång.
Det var som både störande och så bisarrt att det blev roligt samtidigt. D:


hahahah wtf
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 24 2012 05:09pm
Quote (berhemuli @ 25 Jul 2012 01:01)
hahahah wtf


Top 10 skummaste sakerna jag varit med om som bakfull iaf.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 24 2012 05:45pm
stenad
Member
Posts: 45,902
Joined: Oct 8 2006
Gold: 59.00
Jul 24 2012 06:48pm
jag är bög.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1223622372238223922405001Next
Closed New Topic New Poll