Quote (Hellgren @ 28 May 2012 23:33)
http://i47.tinypic.com/2hr30rc.png
En vacker bild på en amazon som du troligtvis gillar

Och jag har bara den där polack-orben för 25fg och den vill man ju inte helst glida runt med på jsp

Så de vore riktigt nice att få en raindow-orb

Meh den är ju gammalbild från dig.. Imo borde man göra en ny! som du tillomed vann 150fg med! :@
This post was edited by berhemuli on May 28 2012 03:35pm