Bild:
Motivering:För att jag sitter i outboundavdelningen (ringer runt till folk) på ett försäkringsföretag 13-21 måndag-torsdag.
Det här är typ hur det går till när någon väl svarar i telefon och inte lägger på direkt jag presenterar mig. Sedan när jag väl kan komma med en offert vill de alltid vänta fett länge innan de kan teckna, och förstår aldrig att de premier jag kan erbjuda dem inte längre kvarstår efter jag lägger på luren.
Har således iaf inte tid att eller möjlighet spara ihop till en räjnbow själv ;( :emo:
Plus att jag har så grymma paintskills att jag just befruktade mig själv.