d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tävling: Lottar Ut En Orb Of Rainbow
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 28 2012 09:17am
Quote (AsDrake @ May 28 2012 04:16pm)
släng upp en omrösting sen då när det finns några pics


Yup, ska göra de på onsdag morgon typ :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 28 2012 09:41am
jag som redan har en då????? inge tröstpris??? :(((
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 28 2012 09:52am
Quote (Nickeee @ May 28 2012 03:41pm)
jag som redan har en då????? inge tröstpris??? :(((


Detta.

Kan man vinna en till då eller?!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 28 2012 11:33am
Fuck
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 28 2012 11:50am
Ge mig :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 28 2012 12:25pm
Jag vill ha en rainbow :cry:
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 28 2012 12:58pm
Har över 6k och rainbow. pls donut
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
May 28 2012 01:00pm
Quote (Marcusd0 @ May 28 2012 08:58pm)
Har över 6k och rainbow. pls donut


nab!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 28 2012 03:23pm
Bild:


Motivering:
För att jag sitter i outboundavdelningen (ringer runt till folk) på ett försäkringsföretag 13-21 måndag-torsdag.
Det här är typ hur det går till när någon väl svarar i telefon och inte lägger på direkt jag presenterar mig. Sedan när jag väl kan komma med en offert vill de alltid vänta fett länge innan de kan teckna, och förstår aldrig att de premier jag kan erbjuda dem inte längre kvarstår efter jag lägger på luren.
Har således iaf inte tid att eller möjlighet spara ihop till en räjnbow själv ;( :emo:
Plus att jag har så grymma paintskills att jag just befruktade mig själv.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
May 28 2012 03:33pm


En vacker bild på en amazon som du förhoppningsvis gillar :)
Och jag har bara den där polack-orben för 25fg och den vill man ju inte helst glida runt med på jsp :( Så de vore riktigt nice att få en raindow-orb ;)

This post was edited by Hellgren on May 28 2012 03:34pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll