http://i47.tinypic.com/mmbmvk.jpg
nuff saidkan ju säga att kvällen vart åt helvette i ren sökan på sympati
1,datastolen är homosexuell och antastar mitt håriga pojkarsle
2,folket på skype dissar

3, får och köpte käk på max och beställde ofc en fet jätte burgare med massa extra? jo, vad fick jag? en liten sketen tönt burgare MEN fick pynta för de jag beställde ofc..
4, efter jag käkat den äckliga mini burgaren startade jag ett lol game och köttade allt och alla, sen så fick jag blue screen
GG
Vi i swesub kör en diktatur och då finns det inte plats för sympati.. RAUS!