Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 20:34)
hehe gillar katt o råttan leken:)...
liten hårdare än så får ni försöka..
men resten blir upp till Fil..inget ont mot han ..jag gillar tom han..vi har pmat lite tidigare...så fortsätter med det ..sen får han lägga upp mer här...ses snart..puss:)
btw gillar er alla...
Jag gillar det faktum att jag hittade ett konto som har kommenterat hos ägaren av v60 black r, accname: complicated
Kollade igenom tidigare forumposts. Hittade en post han skrivit som senare blivit quotad av en annan. I den quoten var nicket på kontot "kanta".
Med andra ord: Under kontots livslängd har någon bytt namn på kontot från kanta till complicated. Dessutom påstår kontoägaren att han 2011-11-11 fått tag på en black r.
Det här börjar lukta mer och mer fisk :r
Dock aldrig bekräftat med en bild, och kanta har bevisligen snott sina bilder..
This post was edited by Fil on May 23 2012 12:41pm