d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev15678921Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 12:38pm
Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 20:34)
hehe gillar katt o råttan leken:)...

liten hårdare än så får ni försöka..


men resten blir upp till Fil..inget ont mot han ..jag gillar tom han..vi har pmat lite tidigare...så fortsätter med det ..sen får han lägga upp mer här...ses snart..puss:)

btw gillar er alla...


not sure if serious!

This post was edited by Intenso8 on May 23 2012 12:38pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 12:41pm
Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 20:34)
hehe gillar katt o råttan leken:)...

liten hårdare än så får ni försöka..


men resten blir upp till Fil..inget ont mot han ..jag gillar tom han..vi har pmat lite tidigare...så fortsätter med det ..sen får han lägga upp mer här...ses snart..puss:)

btw gillar er alla...


Jag gillar det faktum att jag hittade ett konto som har kommenterat hos ägaren av v60 black r, accname: complicated

Kollade igenom tidigare forumposts. Hittade en post han skrivit som senare blivit quotad av en annan. I den quoten var nicket på kontot "kanta".

Med andra ord: Under kontots livslängd har någon bytt namn på kontot från kanta till complicated. Dessutom påstår kontoägaren att han 2011-11-11 fått tag på en black r.

Det här börjar lukta mer och mer fisk :r

Dock aldrig bekräftat med en bild, och kanta har bevisligen snott sina bilder..

This post was edited by Fil on May 23 2012 12:41pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 23 2012 12:51pm
Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 19:34)
hehe gillar katt o råttan leken:)...

liten hårdare än så får ni försöka..


men resten blir upp till Fil..inget ont mot han ..jag gillar tom han..vi har pmat lite tidigare...så fortsätter med det ..sen får han lägga upp mer här...ses snart..puss:)

btw gillar er alla...


owned is owned biatch
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 23 2012 12:59pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 20:41)
Jag gillar det faktum att jag hittade ett konto som har kommenterat hos ägaren av v60 black r, accname: complicated

Kollade igenom tidigare forumposts. Hittade en post han skrivit som senare blivit quotad av en annan. I den quoten var nicket på kontot "kanta".

Med andra ord: Under kontots livslängd har någon bytt namn på kontot från kanta till complicated. Dessutom påstår kontoägaren att han 2011-11-11 fått tag på en black r.

Det här börjar lukta mer och mer fisk :r

Dock aldrig bekräftat med en bild, och kanta har bevisligen snott sina bilder..


old news
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 23 2012 01:01pm
TTTTTTTTTROPHY

lr,

årets troll

This post was edited by Charlieone on May 23 2012 01:03pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 23 2012 01:03pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 20:41)
Jag gillar det faktum att jag hittade ett konto som har kommenterat hos ägaren av v60 black r, accname: complicated

Kollade igenom tidigare forumposts. Hittade en post han skrivit som senare blivit quotad av en annan. I den quoten var nicket på kontot "kanta".

Med andra ord: Under kontots livslängd har någon bytt namn på kontot från kanta till complicated. Dessutom påstår kontoägaren att han 2011-11-11 fått tag på en black r.

Det här börjar lukta mer och mer fisk :r

Dock aldrig bekräftat med en bild, och kanta har bevisligen snott sina bilder..


mother of god
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 23 2012 01:11pm
Synd det, var ju en fin bil.. Men fatta man ju :p
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 23 2012 01:25pm
:lol:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 01:41pm
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678921Next
Closed New Topic New Poll