d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1318319320321322521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 19 2012 05:25am
Quote (PlaaD @ May 19 2012 12:21pm)
In da kitchen cookin them pastas
http://img835.imageshack.us/img835/8734/lakga.jpg


Starkt kök !

Jag har en kokvrå :(
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
May 19 2012 05:51am
Quote (SCXiao @ May 19 2012 12:28pm)
Haha känns som att du absolut inte passar in på den där bilden, brunbränd och piffad för baal och så nån grå dyster regnig tråkig bakgrund :lol:


haha mjo kanske inte var världens bästa bakgrund!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 10:50am
Quote (PlaaD @ 19 May 2012 11:21)
In da kitchen cookin them pastas
http://img835.imageshack.us/img835/8734/lakga.jpg




gay varning...jag gillar dina armar^^
snyggt!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 10:51am
Quote (Laenda @ 19 May 2012 10:20)
Studentbalen!

http://i45.tinypic.com/2emofw7.jpg


adds/edit... sötsak!!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 19 2012 02:25pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 17:50)
gay varning...jag gillar dina armar^^
snyggt!


Helvete vad bög du är!!! Gillar en samkönads utseende
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 02:27pm
Quote (Yllegarnet @ 19 May 2012 20:25)
Helvete vad bög du är!!! Gillar en samkönads utseende


jo alla vet ju att jag är hårdhomo här,,den diskutionen ahr vi ju haft i en annan tråd^^


EDIT/...sen när man försöker vara tolerant då blir det fel åt andra hållet istället:))

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 02:29pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:03pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 22:27)
jo alla vet ju att jag är hårdhomo här,,den diskutionen ahr vi ju haft i en annan tråd^^


EDIT/...sen när man försöker vara tolerant då blir det fel åt andra hållet istället:))



Allt blir fel med dig eftersom du ljuger så du tror dig själv. Trodde dock aldrig du skulle sjunka så lågt att du sitter på d2jsp och leker lirare... Kör Facebook och Twitter i stället så kanske du hittar några skadade wannabes. Men normalt folk går inte på ditt psykotiska beteende. Saknar du inte pappa lite då? Och miljonerna?
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:19pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:03)
Allt blir fel med dig eftersom du ljuger så du tror dig själv. Trodde dock aldrig du skulle sjunka så lågt att du sitter på d2jsp och leker lirare... Kör Facebook och Twitter i stället så kanske du hittar några skadade wannabes. Men normalt folk går inte på ditt psykotiska beteende. Saknar du inte pappa lite då? Och miljonerna?





sweet...we are back on the track...wb Ingjald...


popcorn är slut för tillfälle...sec..brb^^

fan glömde det hur går det med din date med Motheroftwo...var inte du förbannat kär i henne ..om jag minns rätt:) gick det bra eller hade hon snubbe....med jobb o bil klart..??



This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 03:24pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 19 2012 03:22pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:19)
sweet...we are back on the track...wb Ingjald...


popcorn är slut för tillfälle...sec..brb^^



Har du verkligen råd med popcorn? Kanske bäst att fråga din pappa först om han kan undvara lite av sina miljoner... Nej just fan han var visst död, han försvann som en ninja och kom aldrig tillbaka. Socialen kanske kan hjälpa dig med lite popcorn? Annars kan du låna av mig som jobbar och tjänar pengar :)

Edit: Ja jag är överförtjust och störtkär i MotherOfTwo.... vi har haft en romans i över 10 år... innan du var född. Hennes farsa är stenrik, han köper och säljer fastigheter :) Jag skall ta över hans verksamhet i framtiden...

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 19 2012 03:25pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 03:25pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 19 May 2012 21:22)
Har du verkligen råd med popcorn? Kanske bäst att fråga din pappa först om han kan undvara lite av sina miljoner... Nej just fan han var visst död, han försvann som en ninja och kom aldrig tillbaka. Socialen kanske kan hjälpa dig med lite popcorn? Annars kan du låna av mig som jobbar och tjänar pengar :)




haha..du har inte fattat det än...det är du som är den skojiga biten just nu...


flera av oss saknar dina noveller....


Go Back To Svenska Topic List
Prev1318319320321322521Next
Add Reply New Topic New Poll