Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 23:19)
sweet...we are back on the track...wb Ingjald...
popcorn är slut för tillfälle...sec..brb^^
Har du verkligen råd med popcorn? Kanske bäst att fråga din pappa först om han kan undvara lite av sina miljoner... Nej just fan han var visst död, han försvann som en ninja och kom aldrig tillbaka. Socialen kanske kan hjälpa dig med lite popcorn? Annars kan du låna av mig som jobbar och tjänar pengar

Edit: Ja jag är överförtjust och störtkär i MotherOfTwo.... vi har haft en romans i över 10 år... innan du var född. Hennes farsa är stenrik, han köper och säljer fastigheter

Jag skall ta över hans verksamhet i framtiden...
This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 19 2012 03:25pm