d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev14567854Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 07:45am
Quote (Yllegarnet @ 9 Oct 2011 15:40)
jag har ju namnet TeamSweden, någon borde kötta med det ;D

Ge det till channel botten? :P Den heter TeamSwedenOP nu för att någon idiot snodde namnet TeamSweden innan jag hann ta det!
Quote (R4mses @ 9 Oct 2011 15:41)
oh lawdy

lawdy daah
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 07:57am
Quote (Ex1t @ Oct 9 2011 11:08am)
Kolla vad som är bäst. För att det ska gå så snabbt som möjligt :)


Absolut :)

Quote (orvar174 @ Oct 9 2011 12:16pm)
Skulle va najs att få joina, har dock skola de 3 första dagarna :/

men sen blire bara o kötta :drool:

lmk :D


Tyvärr har vi inga öppna platser, det finns 3 platser och 7 pers som vill lira :P

Quote (Dreamfuel @ Oct 9 2011 02:39pm)
Om inte Oliwer kör stream så gör jag det. Testade lite för någon vecka sedan och med rätt inställningar kan jag pumpa ut 55fps 720p stream!
Det blir som att sitta i mitt knä typ :D


Det har jag gjort :blush:


Quote (Yllegarnet @ Oct 9 2011 02:40pm)
jag har ju namnet TeamSweden, någon borde kötta med det ;D


Don8 till Filip för channelbot B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 9 2011 08:11am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 15:57)
Absolut :)



Tyvärr har vi inga öppna platser, det finns 3 platser och 7 pers som vill lira :P



Det har jag gjort :blush:




Don8 till Filip för channelbot B)


Stream namnet alltså
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 08:11am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 15:57)
Det har jag gjort :blush:

:wub:

Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 15:57)
Don8 till Filip för channelbot B)


THiS :D


Quote (Yllegarnet @ 9 Oct 2011 16:11)
Stream namnet alltså



Sida?

This post was edited by Dreamfuel on Oct 9 2011 08:12am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 9 2011 08:17am
Quote (Dreamfuel @ 9 Oct 2011 16:11)
:wub:



THiS :D





Sida?


http://www.livestream.com/
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 9 2011 08:23am
Quote (Yllegarnet @ 9 Oct 2011 16:17)

twitch.tv
tror det är bäst
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 08:30am
Quote (Yllegarnet @ 9 Oct 2011 16:17)


Ok, kör också Livestream.
Streamen heter TeamSwedenD2
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Oct 9 2011 08:33am
Quote (Dreamfuel @ 9 Oct 2011 15:39)
Om inte Oliwer kör stream så gör jag det. Testade lite för någon vecka sedan och med rätt inställningar kan jag pumpa ut 55fps 720p stream!
Det blir som att sitta i mitt knä typ :D


Finns det slots lediga där? :rolleyes:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 08:37am
Quote (SCXiao @ 9 Oct 2011 16:33)
Finns det slots lediga där? :rolleyes:

Det ska nog finnas en slot ledig för dig ;)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 08:40am
Quote (SCXiao @ Oct 9 2011 03:33pm)
Finns det slots lediga där? :rolleyes:


Alla ska med!
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567854Next
Add Reply New Topic New Poll