Quote (Ex1t @ Oct 9 2011 11:08am)
Kolla vad som är bäst. För att det ska gå så snabbt som möjligt

Absolut

Quote (orvar174 @ Oct 9 2011 12:16pm)
Skulle va najs att få joina, har dock skola de 3 första dagarna :/
men sen blire bara o kötta

lmk

Tyvärr har vi inga öppna platser, det finns 3 platser och 7 pers som vill lira

Quote (Dreamfuel @ Oct 9 2011 02:39pm)
Om inte Oliwer kör stream så gör jag det. Testade lite för någon vecka sedan och med rätt inställningar kan jag pumpa ut 55fps 720p stream!
Det blir som att sitta i mitt knä typ 
Det har jag gjort

Quote (Yllegarnet @ Oct 9 2011 02:40pm)
jag har ju namnet TeamSweden, någon borde kötta med det ;D
Don8 till Filip för channelbot
