d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Onanerat Ute/i Skogen?
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 3 2011 12:29pm
Quote (AsDrake @ Oct 3 2011 07:29pm)
på din mamma


Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 12:35pm
Quote (Getz @ 3 Oct 2011 19:51)
runkat längst bak på bussen när jag var den enda passageraren
runkat i poolen i danmarks vattenpalats hotell (antar att många av er har badat där ;) )


Aldrig runkat på en buss eller i en pool. Det blir nästa gång :)

Åka till Husby Simhall och runka i grottan :)


Quote (GuZ @ 3 Oct 2011 20:29)
runkade i en skidlift förra året ;D


Köldskador på GuZ Jr?

This post was edited by Aum on Oct 3 2011 12:37pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 3 2011 12:35pm
Quote (GuZ @ 3 Oct 2011 20:29)
runkade i en skidlift förra året ;D


Inte i en ankarlift bara hoppas jag?
Member
Posts: 9,712
Joined: Mar 24 2007
Gold: 3.00
Oct 3 2011 12:48pm
Quote (Aum @ Oct 3 2011 07:35pm)


Åka till Husby Simhall och runka i grottan :)




haha det låter bra.. det var en jävla jobbig insats när det var människor överallt som bada, fick änna hålla koll efter folk med simglasögon..
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 12:50pm
Quote (Getz @ 3 Oct 2011 20:48)
haha det låter bra.. det var en jävla jobbig insats när det var människor överallt som bada, fick änna hålla koll efter folk med simglasögon..


Grottan i Husby är känd för att vara våldtäktsstället #1. Inte en käft där. De som är där är direktimporter och kan ingen somhelst svenska och det är helt bäcksvart...

/E Det jag ville komma fram till var att jag lär kunna runka helt obemärkt där :)

This post was edited by Aum on Oct 3 2011 12:51pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 3 2011 12:53pm
Helt ärligt så har jag gjort det en gång när jag gick i typ 6an.
Det var en tjej i klassen som hade haft något på sig så att man såg hennes underkläder och det blev typ cameltoe som fan och jag hade det i huvudet hela dagen (fortfarande :angel: ) och så på kvällen så tog jag en promenad och gick förbi där hon bodde, så ställde jag mig i ett buskage där och drog i den tills jag kom på ett träd.

:unsure:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 3 2011 12:53pm
Quote (Teposen @ 3 Oct 2011 17:52)
Share your list!


^^ blir anand1337 Jr då elr Sr

This post was edited by Intenso8 on Oct 3 2011 12:53pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 01:10pm
Quote (umade @ 3 Oct 2011 20:53)
Helt ärligt så har jag gjort det en gång när jag gick i typ 6an.
Det var en tjej i klassen som hade haft något på sig så att man såg hennes underkläder och det blev typ cameltoe som fan och jag hade det i huvudet hela dagen (fortfarande :angel: ) och så på kvällen så tog jag en promenad och gick förbi där hon bodde, så ställde jag mig i ett buskage där och drog i den tills jag kom på ett träd.

:unsure:


Vet inte vad som skrämmer mig mest. Att du som 12åring stalkar en brud och runkar utanför hennes hus eller att du 10 år senare fortfarande får ståfräs av en 12årings cameltoe.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 3 2011 01:11pm
Quote (Aum @ Oct 3 2011 09:10pm)
Vet inte vad som skrämmer mig mest. Att du som 12åring stalkar en brud och runkar utanför hennes hus eller att du 10 år senare fortfarande får ståfräs av en 12årings cameltoe.


Jag stalkade ju inte henne, jag visste var hon bodde, vi gick ju i samma klass bro
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 01:14pm
Quote (umade @ 3 Oct 2011 21:11)
Jag stalkade ju inte henne, jag visste var hon bodde, vi gick ju i samma klass bro


Att gå förbi hennes hus och skilla leatherworking känns som stalking för mig :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll