Quote (Getz @ 3 Oct 2011 19:51)
runkat längst bak på bussen när jag var den enda passageraren
runkat i poolen i danmarks vattenpalats hotell (antar att många av er har badat där

)
Aldrig runkat på en buss eller i en pool. Det blir nästa gång

Åka till Husby Simhall och runka i grottan

Quote (GuZ @ 3 Oct 2011 20:29)
runkade i en skidlift förra året ;D
Köldskador på GuZ Jr?
This post was edited by Aum on Oct 3 2011 12:37pm