Quote (eWaste @ 19 Feb 2011 22:43)
http://i52.tinypic.com/28c2bmt.jpg
Äre bara jag som tycker den är för jävla snygg

?
Tycker den var nice, gör en till mig med Veigar, så har jag 3 stycken

Så kanske jag kan donera nån krona.

Vi vann som djur igår heheh.