d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11681691701711721131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 06:29am
Quote (ChingeR @ Feb 20 2011 12:54pm)
fan vad jag hatar marcuz


Nu ska vi inte vara sådana du borde vara snäll mot ^^

This post was edited by eWaste on Feb 20 2011 06:29am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 20 2011 06:31am
Quote (Marcusd0 @ 20 Feb 2011 12:58)
Det är ju inte svårt att vinna ett custom game nickert :pPpPpP



Den var på 6sek förut, men trynda har blivit nerfad ganska mkt nu, ändå OP. Ja.


så är det ranked ;pPpppPpPppp
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 20 2011 07:26am
Quote (eWaste @ Feb 20 2011 12:29pm)
Nu ska vi inte vara sådana http://i53.tinypic.com/r0av0w.png du borde vara snäll mot http://i55.tinypic.com/16k74zr.png  ^^


gör en sån åt mig ^_^ med bara stort H
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 20 2011 07:29am
Quote (HaLLuXX @ 20 Feb 2011 14:26)
gör en sån åt mig ^_^ med bara stort H


H


nöejjdd?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 07:30am
Quote (HaLLuXX @ Feb 20 2011 02:26pm)
gör en sån åt mig ^_^ med bara stort H


Chinger hann före :S
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 20 2011 08:20am
Quote (eWaste @ 19 Feb 2011 22:43)
http://i52.tinypic.com/28c2bmt.jpg

Äre bara jag som tycker den är för jävla snygg <3 ?


Tycker den var nice, gör en till mig med Veigar, så har jag 3 stycken <3 Så kanske jag kan donera nån krona. :wub:




Vi vann som djur igår heheh.
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Feb 20 2011 09:40am
Quote (eWaste @ 20 Feb 2011 13:29)
Nu ska vi inte vara sådana http://i53.tinypic.com/r0av0w.png du borde vara snäll mot http://i55.tinypic.com/16k74zr.png  ^^


are nabs
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 10:24am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 20 2011 03:20pm)
Tycker den var nice, gör en till mig med Veigar, så har jag 3 stycken <3 Så kanske jag kan donera nån krona. :wub:




Vi vann som djur igår heheh.


http://i56.tinypic.com/jv3hbk.jpg

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 11:39am
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Feb 20 2011 11:41am
Quote (eWaste @ 20 Feb 2011 19:39)
http://i55.tinypic.com/2pt5tmp.png


Du kan göra en ava/sign till mig med, renekton plz
Go Back To Svenska Topic List
Prev11681691701711721131Next
Add Reply New Topic New Poll