de ej jag även vi båda har svårt att skriva..
kan jag ju ta upp att
'
zippy hade ganska svårt när han var mindre med
nu är han kaxig
bara för han bor
på sandviken eller i xd
han får bar aäta sand till frukost därför han är så sur gring
+ text han skryter om han är best i allting och tryr han äger alla i jsp för han 13 år
+ han tar bilder ifrån mig som han ej vågar lägga ut på sig själv
och det är inte mogent.. göra så..