d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vf Tror Alla Jag är Coldlol > Lol
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 15 2009 03:01pm
de ej jag även vi båda har svårt att skriva..



kan jag ju ta upp att
'


zippy hade ganska svårt när han var mindre med


nu är han kaxig


bara för han bor


på sandviken eller i xd


han får bar aäta sand till frukost därför han är så sur gring


+ text han skryter om han är best i allting och tryr han äger alla i jsp för han 13 år


+ han tar bilder ifrån mig som han ej vågar lägga ut på sig själv


och det är inte mogent.. göra så..
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold: 148.30
Trader: Trusted
Sep 15 2009 03:02pm
Kan ni inte förflytta eran fight till sandlådan?

Go Back To Svenska Topic List
Closed New Topic New Poll