d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bok-tråden > Part 1
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Apr 26 2010 05:50am
Bellman historier :thumbsup:

har typ alla :D fast är ju typ samma i alla :(
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 26 2010 07:00am
endast i hela mitt liv läst, "Robin hood" och "ön i fågelgatan"
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Apr 27 2010 01:53am
senaste boken jag läste var 'catch 22' av joseph heller (tror jag?) grym bok som bör läsas av alla, ska man redovisa mer ellaah?

nu håller jag på med 'cider house rules' av john irving, kan återkomma angående den när jag är klar.
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Apr 27 2010 01:56am
senast läste jag
'The Secret' av Rhona Byrne.. Väldigt djup och väldigt bra
4/5 av mig. Try it!

Håller på med pilgrimsresan nu, ganska bra också. =)
Member
Posts: 4,542
Joined: Jun 10 2006
Gold: 116.00
Apr 27 2010 04:29pm
Håller på och läser Snömannen av Jo Nesbø för tillfället.

Innan dess så läste jag igenom Roslund och hellströms böcker - Jävligt bra bokserie om man gillar kriminalromaner.



Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 27 2010 05:24pm
Quote (MobbadSlyna @ 27 Apr 2010 23:29)
Håller på och läser Snömannen av Jo Nesbø för tillfället.

Innan dess så läste jag igenom Roslund och hellströms böcker - Jävligt bra bokserie om man gillar kriminalromaner.


fick den boken förut, men har inte öppna en sida på den.. är den bra?
Member
Posts: 4,542
Joined: Jun 10 2006
Gold: 116.00
Apr 27 2010 06:09pm
Den är bättre än jag trodde den skulle vara, har läst ungefär 100 sidor just nu och jag gillar den än så länge.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 30 2010 02:32am
Håller på och läser en fransk bok atm :bonk:
Le Petit Nicolas heter den ^^ Jävligt ointressant men bra för franskan I suppose :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll