Quote (MobbadSlyna @ 27 Apr 2010 23:29)
Håller på och läser Snömannen av Jo Nesbø för tillfället.
Innan dess så läste jag igenom Roslund och hellströms böcker - Jävligt bra bokserie om man gillar kriminalromaner.
fick den boken förut, men har inte öppna en sida på den.. är den bra?