d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Officiella Piercing/tatuerings Topicen ~
Prev1363738394059Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Nov 20 2011 11:45am
Quote (PlaaD @ 20 Nov 2011 02:22)
Bra bump.

Har en på revbenen nu, ska dock fixa ett antal till de närmaste åren, ska ta tummen ur arslet och planera in nästa ordentligt. Blir troligtvis en variant på Yggdrasil och mitt släktträd(närmaste)
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/26390_1428816639315_1199806450_31238607_5170568_n.jpg


fräck ide'
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Dec 17 2011 06:12am
En i guilden gjort denna:



Lite smått avis ;P Skulle tänka mig liknande :) Men skall försöka spåna på min tattoo och göra den lagomt till sommaren då vi har semester!
Member
Posts: 5,950
Joined: Mar 14 2009
Gold: 73.00
Dec 17 2011 06:18am
Många otroligt snygga tattos i denna tråd faktist : o

Själv har jag bara en
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 19 2011 05:00pm
Member
Posts: 5,950
Joined: Mar 14 2009
Gold: 73.00
Dec 19 2011 05:57pm
Quote (BebebBurns @ Dec 20 2011 12:00am)
http://img.listal.com/image/633565/600full-my-profile.jpg


är det din? sjukt jävla gullig
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Feb 1 2012 04:18am
Bump
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 13 2012 10:37am
Riktigt sugen på att skaffa mig en irländsk tatuering då hela Irlands kultur är fantastisk, synd att jag inte har ett skit relaterat till Irland bara :(

Har börjat spana runt på lite olika versioner av Yggdrasil nu som antagligen kommer modifieras och bli min nästa :)

@Fil, where your chesspieces at brah?
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 23 2012 10:28am
:bouncy:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 23 2012 10:30am



gjorde för ett tag sen, nu har den ju läkt.

Ska gadda mig igen den 15 maj. En Fyr med ankare. Pic kommer såklart :)
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 23 2012 01:48pm


Quote (Spetch @ 23 Apr 2012 08:30)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/421664_3169753177171_1665736903_2612672_1077055402_n.jpg


gjorde för ett tag sen, nu har den ju läkt.

Ska gadda mig igen den 15 maj. En Fyr med ankare. Pic kommer såklart :)


De var rätt fränt :-)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1363738394059Next
Add Reply New Topic New Poll